۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

واکنش تند عضو شورای شهر به اظهارات شهردار اسبق تهران/ یا مردم دروغ می‌گویند یا قالیباف!

۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۳۳
کد خبر: 393239
واکنش تند عضو شورای شهر به اظهارات شهردار اسبق تهران/ یا مردم دروغ می‌گویند یا قالیباف!

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات قالیباف، شهردار اسبق تهران مبنی بر اینکه بدهی 50 هزار میلیاردی شهرداری تهران در دوره او صحت ندارد، گفت: تجمع طلبکاران در مقابل شهرداری و شورا گواه همه چیز است، بالاخره یا مردم دروغ می‌گویند که طلب دارند یا آقای قالبیاف!

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ حسن خلیل‌آبادی در واکنش به اظهارات محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران مبنی بر اینکه شهرداری را با 16هزار میلیارد تومان بدهی تحویل دادم نه 50هزار میلیارد به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: در زمان انقلاب یکی از ژنرال‌های شاه گفت که این صدای مردم نیست که مرگ بر شاه می‌گویند این نوار ضبط است! مردم هم می‌گفتند مگر نوار پا دارد

او ادامه داد: نمی‌خواهیم آقای قالیباف به حرف ما استناد کند، صف طلبکاران جلوی شهرداری و شورا که نتیجه شیرین‌کاری‌هایش است را ببینند و یا می‌تواند به دوستانش در شهرداری بگوید فیلم‌های دوربین‌های جلوی شورا و شهرداری را برایش بفرستند.

خلیل‌آبادی اضافه کرد: اگر از طلبکاران بپرسید به شما می‌گویند که بدهی‌هایشان از سال 91 تا سال 96 یعنی ابتدای کار ما است. حجت آدم‌ها از هر سند و مدرکی قوی‌تر است. مردم خودشان قضاوت کنند، بالاخره یا مردم دروغ می‌گویند یا آقای قالیباف!

این عضو شورا با بیان اینکه آقای قالیباف شهرداری را با 50 هزار میلیارد تومان تحویل ما داد، گفت: ما یا باید شیوه آقای قالیباف را در پیش می‌گرفتیم و با بدهی پروژه در شهر اجرا می‌کردیم و یا به اندازه وسعمان شهر را اداره می‌کردیم. ما نمی‌خواهیم مثل ایشان پروژه‌های بدون مطالعه‌ای اجرا کنیم که برای مردم دردسرساز شود، مثل پروژه صدر و تونل امیر کبیر که با یک بارندگی تبدیل به رودخانه می‌شود و مشخص است که چقدر اصولی بوده!

او  ادامه داد: آقای قالیباف در زمانی شهردار تهران بوده که اوضاع اقتصادی به مراتب بهتر از شرایط فعلی بوده و زمینه برای کسب درآمد و رایزنی با نهادها و سازمان‌های مختلف فراهم بوده است، اما ما در شرایطی اداره شهر را برعهده داریم که ساخت و ساز در رکود کامل است، تحریم‌های زیادی علیه کشور ما برقرار شده و امکان تعاملات اشباع شده است.  ما با همین شرایط شهر را به گونه‌ای اداره کردیم که مردم با بحران مواجه نشوند و تازه درحال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آقای قالیباف مانند پروژه فرهنگی و هنری رازی در شهر ری نیز هستیم.

خلیل‌آبادی همچنین با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم با پول مردم و با تحمیل بدهی به آن‌ها شهر را اداره کنیم، گفت: مرد آن است که به وعده‌هایش عمل کند نه آنکه با پول مردم، پروژه هوا کند!