۰ نفر

ضعف در زیرساخت‌های شهر تهران برای مقابله با سیل

۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۵
کد خبر: 390353
ضعف در زیرساخت‌های شهر تهران برای مقابله با سیل

شهردار تهران صبح امروز با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران بر آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری همزمان با بارش شدید باران در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پیروز حناچی صبح امروز در جلسه ای که با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز کنترل ترافیک تهران برگزار شد، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای اخیر میزان بارندگی در تهران به طور میانگین ۱۶ میلیمتر در ساعت بود، البته این میزان در برخی از مناطق تا ۲۰ میلیمتر هم گزارش شده است. به طور قطع، با این حجم از بارندگی شهر در شرایط عادی قرار ندارد و بر این اساس، باید تا حد امکان تمامی موانع برای تردد آسان شهروندان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در حوزه تردد و آب گرفتگی در سطح معابر به زیرساخت های شهر تهران و مشکلات فنی و عمرانی که از گذشته وجود داشته برمی گردد، اضافه کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای مسئول در زمینه بر طرف کردن چالش های مربوط به بارندگی در حالت آماده باش قرار دارند تا شهروندان با کم ترین مشکل روزهای بارانی را پشت سر بگذارند.

شهردار تهران در ادامه خطاب به معاونت های خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک گفت: تمامی نیروهای این معاونت ها که در مناطق مستقر هستند، باید به طور مستمر نقاط آبگیر را مورد پایش قرار داده و مشکلات موجود را احصا و برطرف کنند.