۰ نفر

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

هیچ نشریه کاغذی در شهرداری تهران چاپ نمی‌شود

۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۴۳
کد خبر: 390143
هیچ نشریه کاغذی در شهرداری تهران چاپ نمی‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: چاپ نشریات کاغذی در شهرداری تهران به طور کامل برچیده شده است.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی، یکی از بزرگترین انتقادات به دوره گذشته مدیریت شهری، چاپ و انتشار مجلات، هفته‌نامه‌ها و نشریات کاغذی بود که خروجی آن تطابقی با هزینه‌ای که می‌شد نداشت. 

شورای شهر پنجم در بودجه سال 98 انتشار این نشریات را ممنوع کرد اما همزمان با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، شهرداری تهران اقدام به چاپ تعدادی از آن‌ها کرد که با واکنش حجت نظری، عضو شورای شهر تهران روبرو شد. 

او طی تذکری به شهردار تهران گفت: طبق بند «دو» تبصره ۲۷ بودجه مصوب، به صراحت چاپ نشریات کاغذی ممنوع شده است، اما همچنان شهرداری در بخش‌های مختلف اقدام به چاپ نشریات کاغذی کرده‌اند. به عنوان مثال در مورد انتخابات شورایاری اگر ستاد شورایاری نشریه را چاپ می‌کرد ایرادی وجود نداشت، اما شهرداری تهران این کار را انجام داده است و من تقاضا دارم هیات رییسه این موضوع را به جد هم از جهت صرفه‌جویی مصرف کاغذ و هم از جهت عمل به مصوبات شورا پیگیری کند و به شهرداری تذکر دهد.

محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اما درواکنش به این تذکر در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین گفت که؛ بعد از این تذکر به بخش مورد نظر تذکر دادم و در حال حاضر هیچ نشریه کاغذی نه در خود معاونت و نه در زیر مجموعه‌هایش چاپ نمی‌شود.