۰ نفر

استقبال شهرداری تهران از بازنشستگی‌های خودخواسته!

۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۳
کد خبر: 388177
استقبال شهرداری تهران از بازنشستگی‌های خودخواسته!

معاون شهردار تهران از اختصاص بودجه برای بازنشستگی‌های خودخواسته در شهرداری خبر داد و گفت: برخی تذکرهای اعضای شورای شهر باعث می‌شود اتفاقاتی جهت بهبود وضعیت صورت گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حامد مظاهریان معاون شهردار تهران درباره موضوع بازنشستگی و تذکراتی که برخی از اعضای شورای شهر در این زمینه داشته‌اند، اظهار داشت: در شهرداری تهران ۶۵ هزار نفر مشغول فعالیت هستند و مبنا و رویه کار به صورتی است که برنامه ها باید مدام مورد بازنگری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از تذکرهای اعضای شورای شهر سبب می‌شود که اتفاقاتی جهت بهبود وضعیت انجام گیرد و آمارها را به روز شود، گفت: سیاست شهرداری این است که افراد دارای سن بازنشستگی با دوره خدمت ۳۰ تا ۳۵ سال با اولویت بازنشستگی برای آنها انجام گیرد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: برای سال آینده نیز موضوع بازنشستگی خود انگیخته نیز در اولویت قرار دارد و سعی می‌شود بودجه قابل توجهی اختصاص داده شود تا بازنشستگی های خود خواسته انجام و کسانی که تمایل به بازنشستگی دارند بتوان اقدامات لازم را برای آنها انجام داد.

 محمود میرلوحی در تذکری در شورای شهر تهران به پیروز حناچی گفت: گزارش‌هایی از عدم رعایت عدالت در صدور حکم بازنشستگی افراد با طول خدمت بیش تر از 30 سال واصل شده است که باید فهرست کارکنان شاغل در شهرداری که طول خدمت بیشتر از 30 سال دارند به تفکیک سال تولد و مدرک تحصیلی ارائه شود. همچنین دلایل عدم صدور حکم بازنشستگی جهت بهره‌برداری باید اعلام شود.