۰ نفر

راه اندازی صندوق‌های سیار فروشگاهی در شهروند

۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۵۵
کد خبر: 386769
راه اندازی صندوق‌های سیار فروشگاهی در شهروند

با هدف افزایش سرعت خدمات رسانی به مشتریان در فروشگاه های شهروند، صندوق سیار فروشگاهی این شرکت با بهره گیری از خلاقیت و استفاده از فناوری های نوین، آغاز به کار کرد.

 به گزارش اقتصادآنلاین، این صندوق ها با اسکنرهایی که به شبکه اینترنت داخلی فروشگاه ها متصل می شوند، در زمان ازدحام صف‌های صندوق، مراحل پرداخت صورتحساب و صدور فاکتور را برای مشتریانی که خریدهای کمتری دارند به حداقل رسانده و نقش موثری در جلب رضایت حداکثری مشتریان بر عهده خواهند داشت.

 صندوق های سیار توسط  اپراتورهایی بر روی اسکوترهای برقی در میان قفسه ها تردد می کنند. این اپراتورها یک جلیقه الکترونیکی بر تن دارند که به دستگاه‌هایی نظیر اسکنر، کارتخوان و همچنین پرینتر سیار مجهز هستند و با تردد در میان قفسه های فروشگاه، این امکان را به مشتریان می دهند تا در لحظه انتخاب محصول مورد نظر، صورتحساب خود را پرداخت کرده و با صرف زمانی بسیار کوتاه فروشگاه را ترک کنند.

 مجموعه شهروند، در راستای مشتری مداری و آسایش بیشتر شهروندان با بهره گیری از ایده های نو و خلاقانه همواره تلاش کرده تا فضایی دلنشین و مطلوب را برای مشتریان خود فراهم کند تا از حضور در فروشگاهی با استاندارهای روز دنیا لذت بیشتری را ببرند.