۰ نفر

تردد خودروهای باری تا دو هفته دیگر ممنوع است

۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
کد خبر: 383322
تردد خودروهای باری تا دو هفته دیگر ممنوع است

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تردد کامیون، کامیونت و وانت‌بارها از ابتدای مهرماه به مدت ۲ هفته از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح در سطح شهر تهران ممنوع است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و تدابیر و تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در این زمینه گفت: این ممنوعیت بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران و با هدف سهولت عبور و مرور دانش‌آموزان و خانواده آنها در روزهای آغاز سال تحصیلی جدید اعلام شده است.

۳ هزار خودروی باربر متخلف جریمه شدند

موسوی پور گفت: با توجه به اینکه این ممنوعیت از ابتدای مهر سالجاری اعمال شده است اما شاهد تردد برخی از این وسایل نقلیه در ساعات ممنوعه بودیم که در مجموع بیش از سه هزار دستگاه کامیونت و وانت بار توزیع کالا توسط عوامل پلیس راهور در سطح معابر شهر تهران اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: همچنین این خودروها علاوه بر جریمه، توقیف ساعتی(تا ساعت ۱۰ صبح) و در همان مکان بر آنها بنر "توقیف شد به علت تردد در ساعات غیر مجاز" نصب می شود.

موسوی پور تصریح  کرد: این خودروها ۹۰ هزار تومان جریمه می شوند اما راهی پارکینگ نمی شوند.

خاطر نشان می شود سردار مهماندار روز دوشنبه اول مهرماه در گفت و گو با رسانه ها از اعمال قانون ۸۱۰ عدد خودرو در روز اول مهر خبر داد که تا به امروز(۳ مهر) این آمار به بیش از سه هزار خودرو رسیده است.