۰ نفر

انتقاد عضو شورا از عدم صدور مجوز پخش دربی در فضاهای عمومی تهران

۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
کد خبر: 382514
انتقاد عضو شورا از عدم صدور مجوز پخش دربی در فضاهای عمومی تهران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از عدم موافقت با پخش دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در فضاهای شهری انتقاد کرد و خواستار صدور مجوز نمایش این بازی در فضاهای منتخب شهری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت نظری در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران اظهارکرد: از مدتی قبل ما باهمکاری سازمان زیباسازی پیگیر پخش دربی از تلویزیون های شهری شدیم اما دیشب فهمیدیم که نظر دیگر دستگاه ها در این خصوص مثبت نیست واین بازی باید بعد از صدور مجوز شورای تامین از تلویزیون های شهری پخش شود. 

وی با انتقاد از این مخالفت ها گفت: سخت است که ما در شورای شهر تهران بخواهیم کاری را انجام دهیم و هزینه هم بکنیم اما گویا اراده بر انجام نشدن کارهاست. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه متن تذکرش در این خصوص را که به امضای شماری دیگر از اعضای شورای شهر تهران نیز رسید بود قرائت کرد و گفت: این روزها ایران شرایطی ملتهب را در سطح بین المللی و نیز متاثر از آن به واسطه شرایط اقتصادی در داخل تجربه می کند، در این شرایط اجرای رویدادها و برنامه‌های دسته جمعی و خانوادگی که حدی از نشاط نیز در آن وجود دارد می تواند به انسجام ملی و ارتقا سرمایه اجتماعی که برای برون رفت از بحران ها ضروری است منجر شود.

نظری ادامه داد: در همین راستا مدیریت شهری تلاش کرد تا دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس را از تلوزیون های شهری پخش کند. اما متاسفانه همکاری لازم بین بخشی برای این رویداد شهری صورت نگرفت. 

وی اضافه کرد: در همین راستا از شورای محترم تامین می خواهیبم که به این خواست مردمی توجهی ویژه کرده و مجوز پخش فوتبال در فضاهایی را که از سوی مدیریت شهری برای پخش فوتبال امروز دو تیم پرسپولیس و استقلال آماده شده، صادر کند.