۰ نفر

فروشگاه شهروند به ٤٢شعبه رسید

۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۳۸
کد خبر: 376832
فروشگاه شهروند به ٤٢شعبه رسید

مسعود سریع القلم،مدیر عامل فروشگاه شهروند در افتتاح دو شعبه فروشگاه شهروند در مهرشهر کرج و بلوار ارتش (شمیران سنتر)گفت:چهل یکمین و چهل دومین فروشگاه شهروند در مهرشهر کرج و بلوار ارتش به صورت همزمان افتتاح شد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ وی ادامه داد: فروشگاه مهرشهر کرج اولین فروشگاه خارج از استان است که  ریاست شورای شهر کرج آن را افتتاح می‌کند.

سریع القلم گفت: این فروشگاه بیش از ٢٥٠٠متر فضای فروشگاهی دارد و در مجموع دو فروشگاهی که امروز افتتاح می‌شود تمام استانداردهای یک فروشگاه زنجیره‌ای را دارند.فضای خوب و مفرح، نوع یخچال، نور و چینش‌ کالاها،همه استاندارد است.

به گفته او؛ فروشگاه بلوار ارتش در ۱۵۰۰متر مساحت مایحتاج عمومی و روزانه شهروند را تامین می‌کند. این فروشگاه حدود ۱۰هزار قلم جنس عرضه می‌کند 

مدیر عامل شهروند با بیان اینکه بنا بر تاکید شهردار و اعضای شورای شهر تهران و ‌در شرایط اقتصادی فعلی کالاهای عرضه شده تا ۵۰درصد تخفیف دارند،اضافه کرد:این فروشگاه تمام استانداردهای آی تی را دارد؛اعم از اتاق مونیتورینگ و صندوق سیار و در شرایطی که فروشگاه شلوغ باشد شهروندان از این صندوق‌ها استفاده‌می‌کنند 

او از افتتاح شعب شهروند در کلان شهرهای کشور خبر داد و تاکید کرد؛ همچنین تا پاییز فروشگاه ۴۵۰۰متری شیراز و در ادامه در همه کلان‌شهرها شعبه‌های فروشگاه شهروند افتتاح خواهد شد.