۰ نفر

حضور شهروند در ششمین جشنواره فناوری اطلاعات در دانشگاه شریف

۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۰
کد خبر: 376300
حضور شهروند در ششمین جشنواره فناوری اطلاعات در دانشگاه شریف

ششمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور(ITWeekend6) با حضور واحد فناوری اطلاعات شرکت شهروند و دیگر مدیران سرشناس حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، ششمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور(ITWeekend6) با هدف معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت ایجاد کسب و کارهای نوین و ایجاد اشتغال، امروز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. 

این جشنواره رویدادی است که در آن افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. هدف اصلی برگزاری این رویداد انتقال تجربه در کسب کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، داستان‌های موفقیت و شکست و ایجاد انگیزه در تولید استارت‌آپ‌های نوآورانه است.

از دیگر اهداف اصلی این رویداد، می‌توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه‌مندان به رویکردها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه‌های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

 میثم طائب مدیر فناوری اطلاعات فروشگاه های زنجیره ای شهروند نیز از سخنرانان اصلی این همایش بود که در کنار دیگر مدیران و افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات، همچون محمد فرجود مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، علیرضا فیض بخش، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، روح الله رحمانی مدیر مرکز نوآوری دیجی کالا و... در سالن جابربن‌حیان دانشگاه صنعتی شریف به ایراد سخنرانی پرداخت.