۰ نفر

همراهی شهروند با شهرداری تهران برای ⁣افزایش نشاط اجتماعی پایتخت

۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۰
کد خبر: 374767
همراهی شهروند با شهرداری تهران برای ⁣افزایش نشاط اجتماعی پایتخت

شرکت شهروند، با ارائه تخفیفات گوناگون، برگزاری جشن های مناسبتی، اجرای قرعه کشی و ...نقش بسزایی در جهت حمایت از امید و نشاط جامعه دارد.

به ⁣گزارش اقتصادآنلاین، امروزه کمبود تحرک و سرزندگی در فضای شهر تهران بهگمشده ای تبدیل شده و جای خالی آن در جامعه و نشاط اجتماعی شهروندان کاملا محسوساست، در همین راستا پیروز حناچی، شهردار تهران در صدد آن برآمده است تا با اجرای پروژههای شهری در فواصل زمانی کوتاه مدت، روح امید و نشاط را بار دیگر به پایتخت بازگرداند.

در شرایط فعلی کشور که تحریم های ناعادلانه، شرایط اقتصادی سختی را برای شهروندان بهدنبال داشته است، اهمیت اقداماتی این چنینی و تزریق امید و نشاط در میان شهروندان بهویژه نسل جوان به مراتب بیش از پیش احساس می‌شود تا از این طریق بتوانیم کشتی پر تلاطماقتصاد ایران را به ساحل امن آرامش هدایت کنیم.

نقش فروشگاه های شهروند در افزایش امید و نشاط ⁣در جامعه 

فروشگاه⁣های زنجیره ای شهروند، به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری که همواره همسو با رویکردهاو سیاست های شهرداری تهران حرکت کرده است این بار نیز به تبعیت از تصمیم اخیر شهردارتهران در نظر دارد، با ارائه تخفیفات مناسب در بازه های زمانی کوتاه مدت، برگزاری جشنهای مناسبتی، اجرای قرعه کشی و ... گامی ارزنده در جهت حمایت از امید و نشاط اقشارکم برخوردار جامعه بردارد.

از ⁣سویی شرکت شهروند، با بررسی درصد بهره مندی اقشار مختلف جامعه از تخفیفات اعطایی خودکه بر روی محصولات ضروری ارائه می کند، میزان رضایت مشتریان را به دقت رصد کرده تابا تخفیفات بیشتر و عرضه محصولات با قیمتی ارزان تر بتواند رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندانرا به دست آورد و در شرایط سخت معیشتی، روح امید و نشاط را در جامعه تزریق کند.