۰ نفر

جشنواره تخفیفات تابستانی شهروند

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۸
کد خبر: 374765
جشنواره تخفیفات تابستانی شهروند

شرکت شهروند در جشنواره تابستانی با تخفیفات بین ۵ تا ۵۰ درصد به سبد اقتصادی خانوار، کمک کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروزه فروشگاه های زنجیره ای معتبر و شناخته شده در دنیا تلاش می کنند با برگزاری جشنواره ها و فستیوال‌های مختلف و ارائه تخفیفات مناسب در مناسبت های ویژه قدرت خرید مشتریان را افزایش داده و زمینه را برای افزایش نشاط اجتماعی و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان فراهم  کنند.

همچنین فروشگاه های موفق در دنیا با برگزاری قرعه کشی های مختلف همراه با جوایز ویژه در فضای فروشگاهی موجب می شوند تا مشتریان انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده و با ایجاد محیطی مهیج و نشاط آور، ضریب تحرک و شادابی را در بین شهروندان ارتقا دهد.

بسیاری از مدیران فروشگاه های محبوب و موفق بین الملل در مقاطع مختلف سال با استفاده از تخفیفات ویژه و مناسب به مشتریان خود توانستند، محبوبیت خود را در بین شهروندان بالابرده و جایگاه خود را در بین مشتریان مستحکم کنند.

تخفیفات تابستانه شهروند

شهروند به عنوان نمونه فروشگاه زنجیره ای موفق در ایران، همواره حامی مردم بوده و با برگزاری جشنواره‌های مختلف در تمام فصول سال و به بهانه مناسبت ها و اعیاد مختلف تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود ارائه می کند و حداکثر توان خود را برای بهره گیری آحاد مختلف جامعه از این تخفیفات به کار گرفته است تا مردم در این شرایط اقتصادی، اقلام مورد نیاز خود را با قیمت  مناسب‌تری تامین کنند.

شرکت شهروند در تابستان امسال برنامه های پر تخفیف ویژه ای را برای شهروندان در نظر گرفته است و اقلام مصرفی و مایحتاج مردم را بین ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می کند تا اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه نگرانی کمتری نسبت به تامین محصولات ضروری خود داشته باشند.

همچنین باشگاه مشتریان شهروند با برگزاری‌ قرعه کشی های منظم و ارائه جوایز متنوعی و نفیس برای مشتریان، در نظر دارد تا شهروندان آخر هفته‌های به یاد ماندنی در محیط فروشگاه های شهروند تجربه کنند و از حضور در فضای نشاط آور این فروشگاه‌ها لذت ببرند.