۰ نفر

تذکر رسولی به عدم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران

۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۲
کد خبر: 371151
تذکر رسولی به عدم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، اظهار کرد: شهرداری تهران لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی _ کاربردی را به شورا ارسال کند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛ سید حسن رسولی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر، گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزش علمی _ کاربردی شهرداری تهران، سازمانها، شرکت ها و موسسات وابسته در 15 اردیبهشت ماه امسال در صحن شورای شهر به تصویب رسید.بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده نسبت به ساماندهی موسسه و مراکز آموزشی علمی _ کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام کند.

وی ادامه داد: مطابق بند "الف" ماده واحده این طرح، در راستای کمک به اجرای بهتر ماموریت های ذاتی شهرداری تهران، سازمانها و شرکتهای تابعه، مراکز آموزشی علمی _ کاربردی در حوزه های ایمنی وآتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، فن آوری، نوسازی و شهر هوشمند و فرهنگی و اجتماعی که تداوم فعالیت آنان مورد نیاز است، حداکثر در چهار مرکز به فعالیت خود ادامه دهد و شهرداری تهران فهرست رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه را جهت تصویب شورای شهر تهران ارائه کند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال برگزار شد، کد رشته های تحصیلی موسسات علمی _ کاربردی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد سرپرست موسسه اموزش عالی علمی _ کاربردی شهرداری تهران، جلساتی با کمیسیون‌های مرتبط با حوزه‌های تعیین شده داشته باشند تا رشته‌های تحصیلی تعیین و تکلیف و نهایی شود.

رسولی تاکید کرد: با توجه به اینکه تا آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۹ حدود یک و ماه نیم باقی مانده است، لازم است در اسرع وقت نسبت به ارائه لایحه مربوطه به تعیین فهرست رشته های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه سریعتر به شورای شهر برای تصویب ارسال شود.