۰ نفر

عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

فرسودگی کامل سازه پارک آبی آزادگان/ شهرداری ورود نمی‌کند!

۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴
کد خبر: 368722
فرسودگی کامل سازه پارک آبی آزادگان/ شهرداری ورود نمی‌کند!

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: سازه پارک آبی آزادگان به طور کامل فرسوده شده و فقط زمین این مجموعه ارزش دارد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ حجت نظری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه  تصمیم مدیریت شهری برای تعیین تکلیف وضعیت پارک آبی آزادگان چیست به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت:  زمان زیادی از ساخت این فضا گذشته و بسیاری از سازه‌های احداث شده و وسایل موجود در این مجموعه به طور کامل مستهلک شده‌اند.

او ادامه داد: بنظر می رسد با توجه به اهمالی که بیش از 7،6 سال در این فضا شده تنها بشود از زمین آن استفاده کرد و عملا کسی هم که بخواهد سرمایه گذاری کند چیزی به جز زمین دستش را نمیگیرد. هرچند  شاید بشود به صورت محدود از سازه‌ها هم استفاده کرد.

نظری با بیان اینکه شهرداری به دلیل مشکلات مالی و پرهیز از تصدی گری وارد موضوع نخواهد شد، گفت: اما در عین حال این آمادگی وجود دارد که با همراهی شرکت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، بخش خصوصی به میدان بیاید و ما شاهد بازگشایی پارک آبی آزادگان باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اضافه کرد: اگر مجموعه فوق راه‌اندازی شود، مناطق 15،14،13 و 20 به راحتی می‌توانند از خدمات ورزشی و حتی فرهنگی استفاده کنند.