۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

پاسخ مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری به کسر هزینه اضافی از حساب شهروندی

۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۸
کد خبر: 367103
پاسخ مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری به کسر هزینه اضافی از حساب شهروندی

مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران گفت: امکان ندارد که بابت یکبار ورود به محدوده طرح ترافیک دوبار از حساب شهروندان هزینه کسر شود.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمد فرجود در واکنش به اعتراض برخی از مخاطبان اقتصادآنلاین مبنی بر اینکه سامانه تهران من با وجود واریز هزینه طرح ترافیک روز مشخص شده باز هم برای جریمه نکردن تقاضای واریز هزینه دارد به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: چنین موضوعی امکان ندارد. بین زمانی که فرد وارد محدوده شده و پلاک خوانده و هزینه اعمال می‌شود فاصله زمانی میفتد و امکان ندارد که به محض ورود هزینه از حساب شهروند کم شود.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند در هر زمانی حسابشان را شارژ کنند اما برداشت هزینه مقارن با روز ورود به محدوده نیست. فرد وارد محدوده شده، دوربین‌ها ما زمان را به دقیقه و ثانیه ثبت و با کمک هوش مصنوعی هزینه مشخص و بعد از حساب کسر می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران اظهار کرد: تا 30روز بعد از تردد مردم زمان دارند تا حسابشان را شارژ کنند و در این مدت جریمه‌ای اعمال نمی‌شود، بعد از آن عوارض دوبرابر می‌شود. اگر پولی هم در حسابشان داشته باشند اما وارد محدوده نشوند در کیف الکترونیکی‌شان ذخیره می‌شود.

فرجود تاکید کرد: ممکن است هزینه ورود به محدوده هفته گذشته این هفته اعمال شود و یا فرد از گذشته بدهکاری داشته که همزمان با شارژ حساب از کیف پول او هزینه برداشته شود. هزینه خیلی از موارد از حساب شهروندی کم می‌شود؛ مثل عوارض خودرو، معاینه فنی و غیره، امکان ندارد سامانه هزینه پرداخت شده دوباره از حساب شهروندان کم کند.