۰ نفر

در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ مطرح شد؛

ضرورت توسعه مجموعه شهروند در نقاط مهم پایتخت

۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۷
کد خبر: 366421
ضرورت توسعه مجموعه شهروند در نقاط مهم پایتخت

در دیدار مدیر عامل شرکت شهروند و معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، امکان توسعه بیشتر فروشگاه های شهروند با تکیه بر ظرفیت بالا و سرمایه اعتماد شهروندان به این مجموعه، در مهم ترین نقاط پایتخت طرح و بررسی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ مراد مرادی در دیدار با مسعود سریع القلم ضمن تاکید بر ظرفیت بالایی که فروشگاه های شهروند در جهت خدمت رسانی و کسب اعتماد شهروندان دارند تصریح کرد: تنوع کالا و توجه به سلامت مصرف کنندگان در عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد از مهم ترین دلایلی است که باعث می شود روزانه تعداد بسیاری زیادی از شهروندان از این مجموعه با سابقه بازدید کنند و مایحتاج خود را به صورت یکجا تامین کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اهمیت صرفه جویی در وقت و مدیریت سفرهای درون شهری افزود: با توجه به عرضه کلیه مایحتاج شهروندان به صورت یکجا در فروشگاه های شهروند، علاوه بر تامین رضایت مشتریان در زمان و هزینه آنها نیز صرفه جویی می شود و از این روی با مدیریت سفرهای درون شهری می توانیم شاهد بهبود نسبی ترافیک کلانشهر تهران و در نتیجه کاهش آلودگی هوای این شهر باشیم.  

مرادی در ادامه با یادآوری وظیفه ذاتی پلیس که تامین امنیت عموم شهروندان است خاطر نشان کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی منوط به برقراری نظم و رفاه شهروندان است و بر همین اساس توسعه شعبات جدید فروشگاه های شهروند با هدف دسترسی آسان شهروندان به خدمات این فروشگاه ها، می تواند در انجام این مهم به نیروی انتظامی یاری رسان باشد.

سرهنگ مرادی با ضروری دانستن توسعه فروشگاه های شهروند خصوصا در نقاط مهم پایتخت گفت: پیش از احداث این فروشگاه ها در هر منطقه باید ویژگی های جغرافیایی و دسترسی به امکاناتی همچون پارکینگ و شرایط ترافیکی آن منطقه مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا با تسری خدمات مطلوب فروشگاه های شهروند به سایر نقاط پایتخت، بتوان گام موثری در کسب رضایتمندی عموم شهروندان برداشت. 

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان ابراز امیدواری کرد با توسعه شهروند در دیگر نقاط مهم تهران، بستری برای پیشبرد اهداف آموزش همگانی، شهروندی، اقدامات فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی و ... فراهم شود تا مشتریان فروشگاه های شهروند که سرمایه اجتماعی باارزشی برای این مجموعه محسوب می شوند در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرند.