۰ نفر

جوان گرایی؛ عامل موفقیت شرکت شهروند

۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۴۶
کد خبر: 365334
جوان گرایی؛ عامل موفقیت شرکت شهروند

استفاده از جوانان تحصیل کرده در بدنه اجرایی شرکت شهروند، تحرک و پویایی را در محیط فروشگاه ها افزایش داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به شرایط اقتصادی کشور تنها عاملی که باعث رشد و پیشرفت در تمامی عرصه های علمی و تکنولوژی می‌شود، استفاده از ظرفیت های داخلی و اتکا به نیروهای جوان و خلاق کشور است و با تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان متخصص می توان از بحران‌های اقتصادی عبور کرد.

تجربه زمان جنگ و اعتماد به جوانان در مدیریت بحران نشان داده، می توان بار دیگر به جوانان با دانش و انقلابی اعتماد کرد و مدیریت جنگ اقتصادی فعلی را هم به جوانان فعال و متخصص واگذار کرد.

جوانان می توانند در سایه اتکا به دانش و انگیزه خود، راهکار های عبور از شرایط متلاطم اقتصادی را به سرعت پیدا کرده و با خودکفایی و قطع وابستگی به کشورهای خارجی، زمینه رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم کنند.

اعتماد شهروند به جوانان با انگیزه و متخصص

مدیریت جدید شرکت شهروند، اعتماد به جوانان را سرلوحه کار خود قرار داده و توانسته با تکیه به نیروی خلاقیت جوانان با استعداد و تحصیل کرده، زمینه های رشد و موفقیت را بیش از پیش فراهم کند، استفاده از نیرو های جوان و با دانش در شرکت شهروند، روح تازه ای به محیط فروشگاه ها بخشیده و تحرک و پویایی را در میان کارکنان مدیریتی و خدماتی افزایش داده است.

فروشگاه های زنجیره ای شهروند به عنوان بازوی مدیریت شهری با اتکا به دانش و خلاقیت جوانان توانسته نقش خود را در شرایط سخت اقتصادی جامعه به خوبی ایفا کرده و با کنترل و تعدیل قیمت ها به آرامش و ثبات بازار کمک کند،حضور جوانان خلاق و با استعداد در شرکت شهروند، موجب شده علی رغم تخفیفات ویژه و عرضه محصولات با قیمت پایین در شرایط پر نوسان بازار، به رشد فروش و سودآوری نیز دست پیدا کند.

اعتماد به جوانان متخصص و فعال در شرکت شهروند، موجب شده نوآوری در بدنه اصلی مدیریتی شهروند افزایش یافته و در نهایت زمینه برای رشد و پیشرفت تکنولوژی در شهروند فراهم شود، نمونه بارز استفاده از تکنولوژی در این فروشگاه ها، راه اندازی اولین سیستم خودپرداخت در فروشگاه بیهقی بود که نقش زیادی در تسهیل خرید شهروندان و خدمت رسانی به مشتریان داشت.

جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های جوانان با انگیزه در بدنه اجرایی شهروند، بهره وری کلی شرکت را افزایش داده و در نهایت زمینه خدمت رسانی بیشتر و بهتری برای شهروندان فراهم می‌کند.