۰ نفر

عضو شورای شهر تهران:

انتقاد به وضعیت نامناسب ‌پله برقی ایستگاه متروی شادمان

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴
کد خبر: 363349
انتقاد به وضعیت نامناسب ‌پله برقی ایستگاه متروی شادمان

عضو شورای شهر تهران نسبت به وضعیت نامناسب پل برقی ایستگاه متروی شادمان بار دیگر تذکر داد.

 اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛ حجت نظری در تذکری پیش از دستور گفت: دی‌ماه سال گذشته ث درمورد وضعیت نامناسب ایستگاه مترو شادمان که محل تلاقی دو خط چهار و دو مترو است و از شلوغ‌ترین ایستگاه‌ها به شمار می‌آید، تذکر داده و خواستار حل مشکل پله برقی و آسانسور در این ایستگاه شدم. پس از این تذکر، شهردار تهران در پاسخی که در تاریخ پنجم اسفندماه سال 97 ارسال شد، قول دادند که آسانسورهای ایستگاه مترو شادمان برای هر دو خط دو و چهار مجددا فعال شود.

او ادامه داد: ایشان همچین وعده دادند که تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 پله‌برقی ورودی جدید متروی شادمان آغاز به کار خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز که نهم تیرماه است این وعده اجرایی نشده است.

نظری اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنم شهردار تهران و جمعی از معاونان ایشان در یکی از سه‌شنبه‌های بدون خودرو در ایستگاه شادمان خط عوض کرده یا از این ایستگاه سفر خود را آغاز کنند تا ببینید با هر بار توقف قطار، چند صد نفر که در میان‌شان سالمند و توانیاب هم حضور دارد، مجبورند ده‌ها پله را بالا و پایین کنند تا وارد ایستگاه شده یا آزآن خارج شوند یا خط عوض کنند. امیدوارم در سال جاری، باتوجه به لحاظ تبصره سی‌وهشتم بودجه شهرداری تهران، امر مهم مناسب‌سازی جدی‌تر در دستور کار قرار گیرد.