۰ نفر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

شاخص‌های برنامه 5‌ساله سوم به شورای شهر تهران ارسال شد/ میرلوحی: ناقص بود و پر ایراد

۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۵
کد خبر: 362095
شاخص‌های برنامه 5‌ساله سوم به شورای شهر تهران ارسال شد/ میرلوحی: ناقص بود و پر ایراد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: به دلیل ناقص و پر ایراد بودن شاخص‌های ارسالی برنامه پنج‌ساله سوم، آن را به معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران بازگرداندیم.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ مطابق با رای اعضای شورای شهر تهران بنا بود که شاخص‌های برنامه پنج‌ساله سوم تا پایان خردادماه برای بررسی و تصویب به شورای شهر تهران ارسال شود اما در زمان مقرر یعنی آخر اردیبهشت‌ماه علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران گفت که شهرداری قول داده تا پایان خردادماه شاخص‌ها را تدوین و برای بررسی و تصویب به شورا ارسال کند. اما ماه خرداد نیز به پایان رسید و خبری از شاخص‌های برنامه پنج‌ساله سوم نشد.

محمود میرلوحی، عضو کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا هنوز شاخص‌های برنامه پنج‌ساله سوم به شورا ارسال نشده است به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: این شاخص‌ها ارسال شد اما ناقص بود و ایرادات زیادی داشت در نتیجه برای دقیق‌ شدن به معاون برنامه‌ریزی بازگرداندیم.

او درباره ایراداتی که کمیسیون برنامه و بودجه به این شاخص‌ها گرفته است، اظهار کرد: اولویت‌های ما در برنامه پنج‎‌ساله سوم حمل و نقل بود و مسائل محیط زیستی، اما این شاخص‌ها اولویت‌ها را محقق نمی‌کرد، در نتیجه ترجیح دادیم برای بررسی دقیق‌تر به معاون بر گردانیم.