۰ نفر

در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین عنوان شد؛

واکنش مدیرعامل مترو به گرمای واگن‌ها

۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۵
کد خبر: 362074
واکنش مدیرعامل مترو به گرمای واگن‌ها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو گفت که؛ اغلب قطارهای نوی مترو خرابی کولر ندارند و اگر مشکلی باشد در قطارهای قدیمی است.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ با گرم شدن هوا آن چیزی که بیش از همه مردم را آزار می‌دهد گرمای وسایل نقلیه عمومی است. مدیران عامل شرکت اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی دلایل استفاده نکردن از کولر را فرسودگی عنوان می‌کنند و می‌گویند تا نوسازی نشوند، همین آش است و همین کاسه!

اما «مترو هم گرم است و گاهی اوقات به مرز خفگی می‌رسیم» این نمونه یکی از پیام‌هایی است که مخاطبان اقتصادآنلاین مطرح کرده‌اند. از فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو پیگیر موضوع شدیم. او در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت؛ با تمام مدیران خطوط روز شنبه جلسه داشتم و آن‌ها گفتند چنین موضوعی صحت ندارد، حداقل در قطارهای نو.

او ادامه داد: ممکن است این مشکل در قطارهای قدیمی باشد که واگن‌هایشان بهم پیوسته نیست و وقتی هواکش یک واگن حین حرکت از کار میفتد، دیگر ورودی هوا وجود ندارد. اما در قطارهای نو، واگن‌ها بهم پیوسته هستند و حتی با از کارافتادن یک فن، اتفاق خاصی در هوای درون واگن‌ها نمیفتد.

نوبخت در عین حال قول رسیدگی و پیگیری مجدد داد و گفت که به موضوع به طور جدی رسیدگی می‌کند و شهروندان می‌توانند اگر به موردی برخوردند با ارسال شماره قطار به ما اطلاع‌رسانی کنند.