۰ نفر

در بیست‌ماه گذشته چند نفر جذب شهرداری شده‌اند؟

۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
کد خبر: 358330
در بیست‌ماه گذشته چند نفر جذب شهرداری شده‌اند؟

بر اساس اعلام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در مدت ۲۱ ماه گذشته تنها ۲۰۰ نفر جذب شهرداری تهران شده اند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به انتشار اخباری در خصوص جذب ۷۰۰ نفر در دوره مدیریت شهری جدید واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی درج اخبار و آماری در برخی رسانه‌های فضای مجازی مبنی بر به استخدام درآمدن ۷۰۰ نفر در دوره جدید مدیریت شهری بر اساس سامانه شفافیت شهرداری تهران، به اطلاع می‌رساند تاریخ موجود در سامانه شفافیت برابر با تاریخِ‌های انعقاد قرارداد با کارکنان می‌باشد و این تاریخ، لزوماً تاریخِ استخدام افراد نیست.

بدیهی است مطابق قانون، قرارداد افراد، بر اساس آخرین تغییر احتمالی اعمال شده اعم از اخذ پست جدید، اعمال مدرک تحصیلی جدید، جا به جایی محل خدمت بین شرکت‌های خدمات اداری شهر و هادیان شهر، بازگشت افراد از مرخصی بدون حقوق یا بازگشت به کار افراد، مرخصی زایمان، تبدیل وضعیت و غیره، تجدید گردیده و تاریخ جدید دریافت می‌نماید و این موضوع به هیچ عنوان استخدام جدید تلقی نمی‌گردد.

همانطور که قبلاً هم اعلام شده است، تعداد افراد جذب شده در دوره مدیریت شهری جدید علیرغم گذشت حدود ۲۱ ماه، تنها حدود ۲۰۰ نفر بوده است و آمار اعلام شده در برخی رسانه‌ها، صرفاً برداشت نادرست از اطلاعات مندرج در سایت شفافیت است.