۰ نفر

تهدید معترضان قراردادهای سازمان ورزش/ گفته شده چرا به عضو شورا نامه زدید

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵
کد خبر: 354142
تهدید معترضان قراردادهای سازمان ورزش/ گفته شده چرا به عضو شورا نامه زدید

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به برخورد با معترضان به نحوه قراردادهایشان در سازمان ورزش تذکر داد و گفت: به برخی از این افراد گفته شده چرا به عضو شورا نامه زده اید.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ حجت نظری در جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به تذکر هفته گذشته خود مبنی بر مشکلاتی که برای قراردادهای نیروهای سازمان ورزش و برخی سازمان ها و شرکت ها پیش آمده، گفت: در این تذکر یادآور شدند که به این افراد گفته شده به جای قرارداد با خدمات اداری شهر باید با همان سازمان قرارداد بسته شود که در این تذکر خواستار رسیدگی به نحوه قرارداد این افراد شده بودم.

نظری تصریح کرد: گویا افرادی که با شورا مرتبط بوده و به ما نامه زده بودند را جمع کرده و اعلام کرده به چه حقی به این عضو نامه نوشته اید و اگر تا پایان ماه قراردادهای خود با سازمان را امضاء نکنید چنین و چنان خواهد شد.

وی با گلایه از این نحوه برخورد با کارکنان شهرداری گفت: نباید کسانی که به وضعیتشان معترض هستند، مورد تهدید قرار گیرند. متأسفانه این تهدید از سوی کسی عنوان شده که در برخی از سازمان ها، منافعی را دنبال می کند و اگر به این نحوه برخورد رسیدگی نشود حتما در این خصوص شفاف سازی خواهند کرد.