۰ نفر

در صحن شورای شهر تهران مطرح شد:

اوضاع وخیم فاضلاب 2محله شهر ری/ کمک شهرداری تهران به سیل‌زدگان تا سقف 10میلیارد تومان

۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
کد خبر: 346798
اوضاع وخیم فاضلاب 2محله شهر ری/ کمک شهرداری تهران به سیل‌زدگان تا سقف 10میلیارد تومان

شهرداری تهران مجاز شد تا سقف 10میلیارد تومان به سیل زده‌گان کمک کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران،حسن خلیل آبادی، عضو شورا طی تذکری نسبت به اوضاع وخیم دو محله در شهر ری گفت: در شهرری قریب به سه چهار سالی می‌شود که شبکه فاضلاب در حال اجرا است،اما به سبب عدم شیب مناسب محلات عباس آباد و بهشتی  متاسفانه تاکنون به تصفیه خانه وصل نشده‌اند.به منظور رفع این مشکل ایجاد مخزن مورد تایید شرکت آب و فاضلاب برای پمپاژ ضروری است.

وی ادامه داد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی محدوده، تاخیر در اتمام پروژه بروز خساراتی از جمله فرونشست معابر و خانه‌ها و همچنین مشکلات زیست محیطی و بهداشتی همچون نشت فاضلاب‌های انباشت شده و روان آب‌ها را برای ساکنان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند، به دنبال دارد.

پارک پردیسان شرایط مناسبی ندارد 

آرش حسینی میلانی،دیگرعضو شورای شهر تهران گفت:پارک پردیسان از زمانی که تحویل شهرداری شده، بحث توسعه آن به شکل سابق منتفی شده است و در ایام نوروز پارک پردیسان از شرایط خوبی برخوردار نبود. 

وی ادامه داد: با توجه به تفاهم مابین سازمان حفاظت از محیط زیست و شهرداری تهران لازم است با رعایت ملاحظات حفاظتی، پارک پردیسان نقایص و کمبودهای زیرساختی خدماتی موجود برطرف شود.

همچنین در ادامه مطابق با رای اعضای شورای شهر تهران، شهرداری تهران مجاز شد تا سقف ده میلیارد تومان به سیل‌زده‌گان کمک کند.

اعتراض رانندگان تاکسی فرودگاه امام(ره)در مقابل شورای شهر تهران/پاسخ شهردار تهران؟

همچنین امروز در حاشیه جلسه صحن شورا برخی از رانندگان تاکسی فرودگاه امام (ره)در مقابل شورای شهر تهران در اعتراض به اخذ عوارض طرح ترافیک از آن‌ها تجمع کردند،آن‌ها معتقدند تاکسی‌ها حمل ونقل عمومی‌اند نباید عوارض طرح ترافیک پرداخت کنند.

شهردار تهران،در واکنش به این تجمع در جمع خبرنگاران گفت که؛امروز شاهد اعتراض رانندگان فرودگاه امام هستیم که پیش از این خودروی عمومی تلقی می شدند که بر اساس مصوبه شورای شهر تهران باید هزینه ورود به طرح ترافیک را بدهند.این مصوبه شورا باید بررسی و به اعتراض آن‌ها رسیدگی شود.