۰ نفر

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

تغییر چهره کیوسک‌ مطبوعات در سال جدید/ آغاز طرح ضربتی مقابله با حیوانات موذی پایتخت

۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳
کد خبر: 345009
تغییر چهره کیوسک‌ مطبوعات در سال جدید/ آغاز طرح ضربتی مقابله با حیوانات موذی پایتخت

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهرداری تهران می‌گوید؛ در سال جدید برای دفع حیوانات موذی از سم جدیدی تحت عنوان نانو سم استفاده می‌کنیم که بهداشتی است و برای محیط زیست ضرری ندارد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ حمیدرضا تحصیلی با بیان اینکه مقابله با سد معبر از وظایف ما نیست به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: اگر منطقه‌ای قطعه زمینی در اختیار ما قرار دهد ما آن را به صورت بازار یا بازارچه‌ای درست می‌کنیم و در اختیار منطقه قرار می‌دهیم و خودمان هم نظارت کنیم. اما وظیفه مقابله و جمع‌‌آوری با سد معبری در سطح گسترده به عهده ما نیست.

وی با بیان اینکه در سال جدید ظاهر کیوسک‌های مطبوعاتی تغییر خواهد کرد نیز گفت: روزنامه‌‌ها به جای اینکه در اطراف کیوسک قرار بگیرند در بدنه جاساز می‌شوند، دستگاه کارت‌خوان و تهیه بلیت مترو و اتوبوس خواهند داشت و سر در این کیوسک‌های تلویزیون شهری و وای فای نصب خواهد شد.

تحصیلی همچنین اظهار کرد: در سال جدید برای دفع حیوانات موذی از سم جدیدی تحت عنوان نانو سم استفاده می‌کنیم که بهداشتی است و برای محیط زیست ضرری ندارد. طرح ضربتی مقابله با حیوانات موذی نیز« مقابله با اسلحه» در خیابان‌های ولیعصر، شریعتی و رسالت آغاز شده و در سال جدید به خیابان‌های دیگر پایتخت نیز خواهد رسید.