۰ نفر

نائب رییس شورای شهر تهران:

منتظر نظر فرمانداری در خصوص لایحه بودجه98 شهرداری تهران هستیم/ اعضای شورا در آماده‌باش

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲
کد خبر: 342217
منتظر نظر فرمانداری در خصوص لایحه بودجه98 شهرداری تهران هستیم/ اعضای شورا در آماده‌باش

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: منتظریم نظر هیئت تطبیق فرمانداری تهران در خصوص لایحه بودجه سال ۹۸ اعلام شود.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛  سید ابراهیم امینی که در غیبت محسن هاشمی (رئیس شورای اسلامی شهر تهران) ریاست یکصد و سی و سومین جلسه شورا را بر عهده دارد، افزود:  قرار است تا ظهر امروز فرمانداری ایرادات هیات تحقیق را اعلام کند.

 وی گفت: همکاران در آماده‌باش باشند و در محل کار خود حضور داشته باشند که پس از اعلام نظر هیئت تطبیق ساعت ۱۴ جلسه فوق العاده برگزار و قبل از پایان سال لایحه بودجه سال ۹۸ را نهایی کنیم.

*پوزش از قصور در وظایف  

امینی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران از همه شهروندان تهرانی به دلیل اعتماد به مدیریت شهری و مشارکتی که داشتند، تشکر می‌کنم و بابت قصور در انجام وظایف نیز پوزش می‌خواهم.

وی ادامه داد : در سال ۹۷ مدیریت شهری سال سختی را در پیش داشت و بر خلاف اعضای شورا ناچار به تغییرات پشت سر هم در مدیریت شهری شدیم.

 وی با اشاره به استعفای نجفی شهردار پیشین و بازنشسته شدن افشانی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در شورای شهر افتاد خارج از اراده شورا بود اما مسئولیت و عواقب آن به عهده شورای شهر گذاشته شد .

*دولت و مجلس به وعده های خود عمل کنند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: انتظار داریم دولت جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی انتظارات به حق شهروندان تهران را برآورده کنند و آنچه که به اعتبار حاکمیت نسبت به پایتخت جمهوری اسلامی برای شما مسئولیت ایجاد شده را با جدیت پیگیری کنند.

 وی افزود: انتظار داریم دولت و مجلس شورای اسلامی در حوزه حمل و نقل عمومی، پرداخت عوارض و رفع آلودگی هوا مدیریت شهری را یاری کنند و شاهد محقق شدن وعده ها تعهدات دولت و مجلس باشیم.

*تقدیر از خادمان مردم در حوزه مدیریت شهری

وی در ادامه اظهار داشت: از مجموعه بزرگ خادمان مردم در حوزه مدیریت شهری که تمام تلاششان ارائه خدمت به شهروندان بوده و همچنین در تعطیلات نوروزی نیز باید به شهروندان خدمات ارائه دهند تقدیر می‌کنم.

وی گفت : همچنین از حافظان نظم و امنیت حوزه تهران و پلیس راهور تقدیر می کنم.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از تلاش‌های رسانه‌ها و خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: در این حوزه خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی مانند یاری دلسوز در کنار شورای پنجم بودند.