۰ نفر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

جلوگیری از فعالیت مسافربران شخصی محدوده فرودگاه مهرآباد/ توزیع روکش صندلی نو بین تاکسیرانان محدوده فرودگاه و راه‌آهن

۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
کد خبر: 341861
جلوگیری از فعالیت مسافربران شخصی محدوده فرودگاه مهرآباد/ توزیع روکش صندلی نو بین تاکسیرانان محدوده فرودگاه و راه‌آهن

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: از 25اسفندماه و در نوروز طی برنامه‌ریزی با دادستانی، جلوی فعالیت مسافربران شخصی محدوده فرودگاه مهرآباد که ایجاد ترافیک می‌کنند، گرفته می‌شود.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ علیرضا قنادان درباره برنامه‌های این سازمان همزمان با نزدیک شدن به روزهای آخر سال به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: تاکسی‌های پایانه فرودگاه مهرآباد و راه‌آهن از 25اسفندماه نظافت کامل می‌شوند و به آن‌هایی که نیاز به تعویض روکش صندلی دارند،روکش نو داده می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در برخی از نقاط تهران که تراکم رفت‌وآمدی بیشتر است، ناوگان مازاد و کمکی تزریق کرده‌ایم. حدود 20 تا 30درصد هرکدام از ناوگان‌های شلوغ تزریق کمکی داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اضافه کرد: در نوروز تاکسی‌های گردشگری راه‌اندازی خواهند شد به این نحو که در مقابل هرکدام از مراکز تفریحی و گردشگری شهر تعدادی تاکسی حضور دارد که تا مرکز گردشگری بعدی، مسافران را حمل می‌کند.

همچنین قنادان از برخورد با مسافربران شخصی محدوده فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: با دادستانی فرودگاه مهرآباد جلسه‌ای خواهیم گذاشت تا جلوی فعالیت مسافربران شخصی که مخصوصا در جلوی ترمینال 6و 4ایجاد ترافیک می‌کنند، گرفته شود.