۰ نفر

معاون اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

کمبود بودجه مشکل فرهنگی و اجتماعی شهر نیست/ کمک‌ها باید شفاف باشد

۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲
کد خبر: 340584
کمبود بودجه مشکل فرهنگی و اجتماعی شهر نیست/ کمک‌ها باید شفاف باشد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که با کاهش بودجه این حوزه مشکلی ندارد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمدرضا جوادی یگانه در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادآنلاین مبنی بر خروجی ضعیف این معاونت گفت: فعالیت فرهنگی_اجتماعی یا رویداد محور است یا جاری. فعالیت معاونت فرهنگی و اجتماعی جاری است، به این نحو که درحوزه آسیب‌های اجتماعی،زنان بی‌سرپرست و سلامت به طور مداوم در حال کار کردن است. یا سراهای محله که در جهت افزایش احساس تعلق و مشارکت کار می‌کنند. خروجی داشتن به معنی برگزاری یک ایونت در میدان آزادی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت‌های شهرداری در حوزه آسیب‌های اجتماعی جزو وظایف شهرداری محسوب می‌شود، اضافه کرد: ما با فعالیت در این حوزه به اصل وظیفه‌مان بازگشته‌ایم. فعالیت‌های ما نباید محدود به حوزه ارزیابی اثرات بشود.

جوادی یگانه با بیان اینکه ما در غالب یک تیم در خدمت شهرداری کار می‌کنیم، اضافه کرد: کاهش بودجه مسئله معاونت فرهنگی و اجتماعی نیست. مسئله ما تغییر سیاست و نگاه است.در سال‌های گذشته بودجه هم بوده، اما باز هم مشکلات باقی ماندند و حل نشده‌اند، پس ما باید تغییر رویکرد داشته باشیم.

معاون شهردار تهران همچنین تاکید کرد که ما با کمک کردن به حوزه‌های مختلف مشکلی نداریم، مشکل ما شفاف نبودن پرداختی‌ها در دوره گذشته بوده است.