۰ نفر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

آنلاین شدن فروش میوه‌های تره‌بار به کجا رسید؟/ ورود به شرط تامین کالا

۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶
کد خبر: 335151
آنلاین شدن فروش میوه‌های تره‌بار به کجا رسید؟/ ورود به شرط تامین کالا

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت که اگر شرایط تامین کالا به ثبات برسد و انبارهای لازم برای دپو کردن اجناس داشته باشیم، قطعا به سمت فروش آنلاین میوه خواهیم رفت.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سعید راد درباره سرانجام آنلاین شدن خرید میوه به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در حال حاضر با بهره‌بردارانی طرف‌حساب هستیم که قراردادهایشان معمولا یک ساله است و در فروش مجازی باید  انبارهایی وجود داشته باشد که بتوانیم کالاها را در آن‌ها تجمیع کرده و برای شهروندانی که درخواست دارند، ارسال کنیم. 

وی ادامه داد: فعلا چنین امکانی نداریم اما در حال بررسی غرفه‌ها هستیم که چنین ظرفیتی را از طریق بخش خصوصی ایجاد کنیم. از آنجایی که در چنین طرح، مردم، سازمان و بخش خصوصی درگیر هستند، نمی‌شود بدون برنامه اقدامی کرد. 

راد اضافه کرد: فروشگاه مجازی که به مردم کالا می‌دهند، خودشان خرید می‌کنند و برای مردم می‌فرستند. ما  خودمان خریدار کالا نیستیم. اگر بخواهیم در این بخش ورود بکنیم باید فعالیتمان به صورت حاشیه‌سود باشد. یعنی سازمان به طور مستقیم ورود کند و بعد بخش فروش مجازی راه بیندازد. قطعا به سمت فروش آنلاین خواهیم رفت اما به شرط ثبات بازار و اطمینان به تهیه جنس و در عین حال داشتن انبارهایی برای دپو کردن کالا.