۰ نفر

معاون عمرانی فرماندار تهران خبر داد:

آغاز روند بررسی برنامه پنج ساله سوم در فرمانداری تهران

۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱
کد خبر: 333469
آغاز روند بررسی برنامه پنج ساله سوم در فرمانداری تهران

معاون عمرانی فرمانداری تهران از دریافت برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران، توسط فرمانداری تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامحسین آرام گفت: برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران، روز دوشنبه هفته گذشته به فرمانداری تهران رسیده است و روند بررسی این برنامه در فرمانداری تهران آغاز شده است.

وی افزود: بررسی این برنامه در دستور کار شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان تهران قرار گرفته تا نهایتاً پس از بررسی برای ابلاغ نهایی به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود.

مخالف فرمانداری تهران با اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد

معاون عمرانی شهرداری تهران، در خصوص اخذ عوارض محدوده زوج و فرد گفت: اگر مبلغی با عنوان عوارض تردد محدود زوج و فرد تاکنون گرفته شده باید عودت داده شود؛ البته تعیین عوارض با شورای اسلامی شهر تهران است و فرمانداری نقش نظارتی دارد که حتماً این نقش خود را به درستی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: نماینده‌ فرمانداری تهران در شورای ترافیک شهر تهران حضور دارد و قطعاً با اخذ عوارض برای محدوده‌ زوج و فرد بر اساس سیاست‌های فرمانداری تهران مخالفت خواهد کرد.

آرام افزود: بی تردید بر اساس ماده ۱۸ تخلفات راهنمایی رانندگی در صورتی که راننده تردد غیر مجاز در محدوده زوج و فرد داشته باشد تنها مشمول جریمه راهنمایی و رانندگی می‌شود و فرمانداری تهران با هرگونه اخذ عوارض در این محدوده مخالف است.