۰ نفر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

محدودیت زمین؛ علت کمبود پارکینگ اطراف میادین میوه و تره‌بار/ اولویت با خدمت‌رسانی است

۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۳۱
کد خبر: 331378
محدودیت زمین؛ علت کمبود پارکینگ اطراف میادین میوه و تره‌بار/ اولویت با خدمت‌رسانی است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت : اگر زمین باشد، پارکینگ ایجاد می‌کنیم، اگرنه اولویت با خدمت‌رسانی به مردم است.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سعید راد درباره روند توسعه بازارهای میوه و تره‌بار به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: ما در 210 محله‌ شهر تهران بازار داریم و در 143 محله نداریم. اولویت ما از این تعداد 68 محله است.

وی ادامه داد: بنا بود تا آخر سال 9بازار اضافه کنیم اما این تعداد را به 15 عدد رساندیم که تاکنون 12بازار بهره‌برداری‌شان شروع شده و مابقی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

راد اضافه کرد: در بازارهایی  که افتتاح خواهد شد پیوست اقتصادی و خدماتی‌اش را حتما مدنظر قرار می‌دهیم، یعنی اینکه؛ چند خانوار اطراف بازار احداثی است،توجیه اقتصادی و خدماتی دارد یا نه، سبک خرید مردم محله چگونه است و در عین حال معماری ساختمتن باید چگونه باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره علت عدم وجود پارکینگ در برخی مناطق اظهار کرد: نبود پارکینگ به دلیل محدودیت زمین در نواحی و محلات مختلف است. اگر فضا اجازه دهد، ایجاد می‌کنیم، اگرنه سعی می‌کنیم حداقل مردم از خدمات محروم نشوند.