۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران:

بعد از بررسی برنامه ۵ساله شهر تهران نوبت به بودجه۹۸ می‌رسد

۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۰۲
کد خبر: 329749
بعد از بررسی برنامه ۵ساله شهر تهران نوبت به بودجه۹۸ می‌رسد

رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از تصویب برنامه ۵ ساله به موضوع بودجه سال ۹۸ ورود پیدا می کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز نیز مانند سه جلسه گذشته ادامه بررسی مواد لایحه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در سه جلسه گذشته شورای شهر تهران ۵۶ ماده از لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران در دو فصل نظام مدیریت و خدمات کارآمد در حکمروایی شهری و شهر زیست‌پذیر مورد بررسی قرار گرفته است.

هاشمی ادامه داد: امروز نیز مابقی مواد لایحه برنامه ۵ ساله توسعه سوم شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد که تلاش می‌کنیم در دو نوبت صبح و عصر لایحه را بررسی و تصویب کنیم.  برنامه سوم توسعه شهر تهران از فرودین ۹۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۲ به مدت پنج سال ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که بررسی مواد لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران امروز به پایان برسد این مصوبه را برای تایید به فرمانداری و در نهایت پس از تصویب به شهرداری تهران ابلاغ خواهیم کرد.

هاشمی همچنین درباره بررسی لایحه بودجه ۹۸ نیز گفت: در این زمینه با شهرداری صحبت کردیم و پس از اتمام بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران، بررسی لایحه بودجه ۹۸ در دستور کار قرار خواهد گرفت.