۰ نفر

معاون شهردار تهران:

مخالفتی با برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی نداریم

۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۱
کد خبر: 329400
مخالفتی با برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی نداریم

​معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در صورتی که ناشران و مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب بپذیرند که از آوردن خودروی شخصی برای مراجعه به مصلی استفاده نکنند، مخالفتی با برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی(ره) نداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن پورسیدآقایی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: اگر تمامی مسئولان نمایشگاه و شهروندان بپدیرند که از حمل و نقل عمومی برای حضور در نمایشگاه کتاب استفاده کنند، شهرداری مخالفتی با برگزاری نمایشگاه در محل مصلی ندارد.

وی ادامه داد: تمهیدات ویژه ای برای این امر دیده شده و آمادگی کامل برای خدمت رسانی از طریق ناوگان اتوبوسرانی، مترو و تاکسی وجود دارد.

به گفته پورسیدآقایی، اگر این موضوع را پدیرفته نشود، ترجیح شهرداری بر برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است.

وی در خصوص چگونگی حمل و نقل و نحوه  آوردن کتاب ها به این نمایشگاه نیز گفت: در این خصوص می توان ساعات ویژه ای مثلا از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح را در نظر گرفت.

معاون شهردار تهران گفت: آمار و گزارشات ترافیک نشان داد که تمهیدات برای نمایشگاه کتاب قبلی که برگزار شد جوابگو بوده و ترافیک  در محدوده مصلی در زمان برگزاری نمایشگاه(اردیبهشت ۹۷) نسبت به سال های پیش از آن بسیار کمتر بود.

به گفته پورسیداقایی، در صورت تصویب در شورای ترافیک تهران در میادین اصلی شهر اتوبوس و تاکسی برای حمل و نقل آسان شهروندان به محل مصلی در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب گذاشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه عصر امروز شورای ترافیک تهران تصمیم گیری در خصوص محل برگزاری نمایشگاه انجام می شود.