۰ نفر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبر داد؛

افزایش ۴۴میلیارد تومانی اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بودجه‌۹۸

۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶
کد خبر: 327925
افزایش ۴۴میلیارد تومانی اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بودجه‌۹۸

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افزایش ۴۴ میلیارد تومانی اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استان تهران در بودجه سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، نعمت الله ترکی ، درباره میزان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران، گفت: این اعتبار در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸، ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده در حالی که این رقم در سال ۱۳۹۷ ، ۱۶۶ میلیارد تومان و در سال ۱۳۹۶ رقم ۳۳۵ میلیارد تومان مصوب شده بود. البته از کل اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مصوب شده برای این استان در سال ۱۳۹۶، ۶۳ درصد و برای سال جاری هم ،۴۶ درصد تخصیص یافته است.

وی افزود: در سال آینده کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌ای استان تهران بدون اعتبارات ملی معادل سه درصد و با احتساب کل اعتبارات ملی پنج درصد از کل درآمدهای استان تهران است.

ترکی ادامه داد: پروژه‌های ملی که اعتبار آنها ملی ولی اجرای آنها استانی است در سطح تهران برای سال آینده سقف رقم ۱۸۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است این در حالی است که این رقم در بودجه سال ۱۳۹۶ به ۲۴۷ میلیارد تومان و در سال جاری به ۱۵۷ میلیارد تومان می‌رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از پیش بینی درآمد۶۱ هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان استان تهران در لایحه بودجه سال آینده خبر داد و افزود: جمع کل درآمدهای استانی و اختصاصی پیش بینی شده برای استان تهران در لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان و برای سال ۹۷، ۵۰ هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان بوده است.

وی تاکید کرد: در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شاهد رشد ۱۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی استان تهران هستیم. جمع کل اعتبارات تملک سرمایه ای در لایحه سال ۱۳۹۸ ،۱۹۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است در حالی که این رقم در سال ۱۳۹۶، ۱۶۵۰ میلیارد تومان بود.