۰ نفر

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران؛

تهران همانند گذشته تمیز است / امسال آبگرفتگی نداشتیم

۱۴ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲
کد خبر: 326655
تهران همانند گذشته تمیز است / امسال آبگرفتگی نداشتیم

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت : شهر همانند گذشته تمیز است اگر در نقاطی ضعفی وجود دارد نباید به همه شهر تعمیم داده شود .

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ زهرا صدراعظم نوری در پاسخ به این پرسش که به نظر می آید تهران همانند گذشته پاکیزه نیست در حالی که پیمانکاران رفت و روب در این سال ها تغییری نکرده اند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت : به نظر من بهترین قاضی مردم هستند و این موضوعی که مطرح می شود موضوعی نیست که از چشم و منظر شهروندان پنهان بماند . نماینده رسانه ها به عنوان کسانی که نمایندگی بخشی از جامعه را بر عهده دارند ،اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم و ... می توانند گواهی دهند که شهر آیا به خوبی اداره می شود و یا کمبودهایی در اداره شهر وجود دارد ؟

وی با بیان این که من چندان نمی توانم این نظر را که شهر همانند گذشته پاکیزه نیست را نمی توان تایید کنم گفت : این که زباله های شهر مانده یا در شهر رفت و روب انجام نمی شود ،درست نیست ،پیمانکاران خدمات شهری زحمت می کشند اما اگر در یک نقطه از شهر ،ضعفی دیده می شودنباید به حساب همه گذاشته شود و به همه تعمیم داده شود وباید نظارت کرد،گزارش داد و با آن پیمانکار خاص   قصور می کند برخورد شود . من به عنوان یک شهروند زمانی که از خانه ام بیرون می آیم تا محل کار واقعا زباله ای نمی بینم و این که شهر مانند گذشته تمیز نیست را نمی توانم بر اساس مشاهد های خودم تایید کنم

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت : البته گاهی مخازن زباله ای را در سطح شهر را مشاهده می کنید که در برخی از ساعات که جمع آوری صورت نگرفته  که بیشتر در نقطه هایی از شهر شاهد این انباشت زباله در کناز مخازن هستیم که تولید  زباله بیشتری دارند مانند مخازن همجوار مراکز تجاری .

نوری همچنین به لایروبی انهار شهر تهران قبل از آغاز فصل برندگی ها اشاره کرد و گفت : امسال شاهد آبگرفتگی در معابرنبودیم و ترافیک ناشی از این آبگرفتگی ها را هم نداشتیم .