۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بررسی سه لایحه در دستور کار امروز شورا/ ساماندهی خیابان کارگر رای نیاورد

۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۵۵
کد خبر: 326115
بررسی سه لایحه در دستور کار امروز شورا/ ساماندهی خیابان کارگر رای نیاورد

اعضای شورای شهر تهران به لایحه ساماندهی و بهسازی خیابان کارگر رای مثبت ندادند.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز سه طرح در دستور جلسه امروز شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت. اولین دستور بررسی لایحه«تعرفه پایه هزینه جابه‌جایی درختان در شهر تهران» بود که محمدسالاری، رییس کمسیون شهرسازی و معماری پیشنهاد داد که تعرفه‌های اعلام شده از سوی کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران رد شود اما در ادامه،با دفاع زهرا صدراعظم نوری،رییس این کمیسیون که گفت اگر چارچوبی برای حفظ درختان در نظر نگریم همه آن‌ها نابود خواهند شد، اعضا پیشنهاد سالاری را رد کردند. 

در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به ارائه «لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات شهر تهران» مورد بررسی قرار گرفت. زهرا صدراعظم نوری به عنوان نماینده کمیسیون تخصصی در ابتدا اعلام کرد که این لایحه باید رد شود، اما در ادامه و با توجه به اصلاحاتی که قرار شد در طرح ایجاد شود،اعضا به رد آن رای منفی دادند تا طرح باردیگر برای بررسی به کمیسیون بازگردد. 

همچنین علی اعطا، رییس کمیته معماری شورای شهر تهران نیز لایحه «مطالعات ساماندهی و بهسازی خیابان کارگر» را رد کرد و گفت که کمیته معماری مطالعات انجام شده را قبول ندارد. اعضای شورای شهر نیز به نظر این کمیته رای مثبت دادند.