۰ نفر

پرداخت بدهی پیمانکاران در جلسه هم‌اندیشی شورا با شهردار تهران مطرح شد

۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۰۸
کد خبر: 326060
پرداخت بدهی پیمانکاران در جلسه هم‌اندیشی شورا با شهردار تهران مطرح شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع پرداخت بدهی پیمانکاران در جلسه هم اندیشی با شهردار تهران مطرح و تمهیداتی اندیشیده شد .

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محسن هاشمی روز سه شنبه پس از  یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پیمانکاران تعیین تکلیف نمی شوند و  مقابل ساختمان شورای شهر  تجمع می کنند، اظهار داشت: منظور از تجمع پیمانکاران، شورا نیست بلکه با توجه به مجاورت ساختمان شورا و شهرداری، منظور آنها شهرداری است .

وی تاکید کرد: موضوع بدهی پیمانکاران  در جلسه‌ هم‌ اندیشی با شهردار تهران، مطرح شد.

هاشمی با بیان اینکه شهردار هم قول داد که این مشکل رفع شود، افزود: طلب پیمانکارانی که کمتر است به شکل ۹۰ به ۱۰، یعنی پرداخت بدهی هایی با رقم پایین پرداخت شود .

وی گفت: همچنین پرداخت طلب پیمانکاران با رقم‌های بالا باید در دستور کار قرار بگیرد.

*مصوبات امروز شورای شهر

هاشمی در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه امروز شورا اظهار داشت: امروز همه اعضا حالشان خوب بود و جلسه آرامی داشتیم .

وی افزود: امرپز بررسی لایحه تعرفه جابجایی درختان در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و تصویب شد.

هاشمی گفت: در ادامه مصوبات لایحه امداد و نجات که مربوط به دوره گذشته  مدیریت شهری بود، در دستور کار قرار گرفت و اعضا پیشنهاد کردند که در این زمینه دولت تکالیفی را برعهده دارد و باید در لایحه شهرداری تکالیف دولت لحاظ شود؛  به همین منظور این لایحه برای بررسی بیشتر به شهرداری تهران برگشت داده شد .

وی افزود: اعضای  شورا در ادامه طرح ساماندهی خیابان کارگر، را در دستور قرار دادند که این طرح برای بررسی بیشتر این موضوع به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

هاشمی ادامه داد:  اعضای شورا ۲ پلاک ثبتی در خصوص باغ یا عدم باغ بودن را در دستور کار قرار دادند که از این دو پلاک ثبتی یک پلاک به عنوان باغ و دیگری غیر باغ تشخیص داده شد.

*اظهار نظر رئیس شورا درباره حادثه دانشگاه آزاد

در پاسخ به این پرسش که شما چه اظهارنظری درباره دانشگاه آزاد و مشکلات پیش آمده دارید، اظهار کرد: قرار شد کار پدر به پسر ربطی نداشته باشد.