۰ نفر

محسن هاشمی:

دیشب نخوابیده بودم، کنترل جلسه از دستم خارج شد

۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱
کد خبر: 325573
دیشب نخوابیده بودم، کنترل جلسه از دستم خارج شد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد تنش در شورای شهر و ترک صحن علنی شورا گفت: دیشب نخوابیده بودم و کنترل جلسه از دستم خارج شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محسن هاشمی روز یکشنبه پس از پایان یکصد و دهمین جلسه شورا اظهار داشت:   و در جمع خبرنگاران با اشاره به ترک جلسه پس از مشاجره لفظی در خصوص طرح ادغام و کاهش معاونت های شهرداری تهران اظهار  داشت: در زمان بررسی طرح ادغام معاونت های شهرداری تهران، به دلیل اینکه دیشب نخوابیده بودم ، کنترل جلسه از دستم خارج شد و اجازه دادم آقای امینی جلسه را اداره کنند تا از آن بند عبور کنیم.

وی تاکید کرد :  بابت ترک جلسه از خبرنگاران، اعضای شورا و مدعوین عذرخواهی می کنم.

هاشمی با اشاره به روند جلسه امروز شورا گفت: امروز در جلسه شورای شهر مسائل مختلفی مطرح شد که نخستین بحث، ساختار شهرداری تهران و طرح کاهش معاونت های شهرداری بود که با نظر و رای اعضا کلیاتی که در جلسه قبل تصویب کرده بودیم تغییر پیدا کرد و همین موضوع موجب ایجاد تنش شد‌.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بحث محیط زیست، قیمت گذاری برای جابجایی درختان، تعرفه درختان و لایحه آب خام، در شورا مطرح شد .

وی عنوان کرد: برخی لوایح از گذشته در شورا مطرح شده بود که امروز مورد بررسی قرار گرفت؛ برخی رد شد و به شهرداری عودت داده شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا در انتهای جلسه از هیات رییسه خواسته تا به دفتر او بروند، گفت: این جلسه اضطراری نیست.

وی گفت: از آنجا که جلسه ای داشتم از اعضای هیات رییسه خواستم تا زودتر به جلسه هیات رئیسه بیایند.