۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تکذیب تلاش مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر برای افزایش سهم اپراتورها/ جمع‌آوری هزار دکل اضافی با راه‌اندازی سامانه مکان‌یابی دکل

۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۲۰
کد خبر: 322123
تکذیب تلاش مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر برای افزایش سهم اپراتورها/ جمع‌آوری هزار دکل اضافی با راه‌اندازی سامانه مکان‌یابی دکل

مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر، تلاش خود را برای افزایش سهم اپراتورها از سهام این شرکت را تکذیب کرد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ خبرهایی مبنی بر تلاش محمدرضا قنادان، مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر برای افزایش سهم اپراتورها از سهام این شرکت نسبت به سهم شهرداری تهران به پایگاه خبری اقتصادآنلاین رسیده بود که مدیرعامل این شرکت در گفت‌و گویی آن را تکذیب کرد.

قنادان گفت که وضعیت سهام شرکت روشن است و برای نقل و انتقال سهام براساس اساسنامه عمل می‌شود، تعداد رای مشخص دارد و عضو ناظر نیز بر آن نظارت می‌کند. در نتیجه مدیرعامل به تنهایی نمی‌تواند تک‌روی و اعمال نظر کند. پیش از من نقل و انتقالاتی بدون حضور عضو ناظر انجام شده که شهردار سابق تهران به آن ورود کرده و حالا در حال پیگیری است. البته من از جزییات این پیگیری خبری ندارم.

او همچنین درباره آخرین وضعیت دکل‌های غیرمجاز سطح شهر تهران نیز گفت که در حال حاضر با استفاده از برنامه جامع مکان‌یابی دکل  درسال 97، هزار دکل اضافی جمع‌آوری شده و همینطور هزینه‌های نصب دکل نیز برای کشور پایین آمده است.  ما به اپراتورها می‌گوییم که درآینده در چه نقاطی باید دکل بگذارند.

به گفته قنادان برخلاف باور عامه میزان تشعشاتی که از دکل‌های سطح شهر تهران ساطع می‌شود، مضر نیست و دکل‌ها در نقاط مختلف وضعیت خوبی دارند. اندازه‌گیری تشعشات دکل‌ها دوره‌ای انجام می‌شود و مرکز مسئول اندازه‌گیری تفاوتی میان دکل غیرمجاز و مجاز قائل نمی‌شود.

او همچنین از اعلام اخطار به مناطق برای رسیدگی به ساماندهی 800دکل غیرمجاز که به گفته خودش رکورد محسوب می‌شود، خبر داد.