۰ نفر

کشف 9هزار حلقه لاستیک قاچاق در جنوب تهران

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۹
کد خبر: 321530
کشف 9هزار حلقه لاستیک قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به کشف یک انبار کالاهای قاچاق در دولت‌آباد، گفت: در بازرسی از این انبار، بیش از ۹هزار لاستیک و ۴هزار عدد لوازم منزل، خودرو و آشپزخانه قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: با تحقیقات انجام شده در خصوص فعالیت‌های یک قاچاقچی کالا و انبار کردن مقادیر زیادی اموال خارجی قاچاق، تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی تیم‌های تخصصی پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم این پرونده را که مالک اموال قاچاق بود بازداشت شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از انبار مذکور 9 هزار و 345 حلقه لاستیک با برندهای مختلف و همچنین 3 هزار و 928 کارتن لوازم خودرو، آشپزخانه و منزل از جمله سرویس قاشق چنگال، فلاکس، میز اتو و زنجیر چرخ و ... کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده به همراه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرری قرار گرفته و بر حسب بررسی کارشناسان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ارزش ریالی اموال کشف شده بین 8 تا 10 میلیارد تومان برآورد شده است.