۰ نفر

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران:

تسویه دستمزد تدوین برنامه پنج‌ساله سوم تهران قبل از تصویب!/ تکذیب حضور تیم بازرسی برای بررسی هزینه‌های صرف شده برای برنامه

۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۵
کد خبر: 320642
تسویه دستمزد تدوین برنامه پنج‌ساله سوم تهران قبل از تصویب!/ تکذیب حضور تیم بازرسی برای بررسی هزینه‌های صرف شده برای برنامه

به گفته معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران؛ برخلاف روال معمول،دستمزدهای تدوین‌کنندگان برنامه پنج‌ساله سوم شهر تهران قبل از تصویب برنامه پرداخت شده است.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران در اولین نشست خبری خود با محوریت برنامه پنج‌ساله سوم گفت:زمانی که شورای شهر برنامه را به شهرداری بازگرداند، ۵۰۰ پیشنهاد ارائه کرده بود.

معتقدیم اگر برنامه توسط شهرداری نوشته شود احساس تعلق خاطر برای اجرایی کردن آن خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخی از قسمت‌هایی که جزو حق شهرداری‌ها بوده در بودجه ۹۸دولت نیامده و دولت نیز اعلام کرد که نیازی نبوده اما ما از طریق کمیسیون‌های مجلس پیگیر هستیم تا حضور حداکثری در تصویب بودجه ۹۸داشته باشیم.

او درباره شایعه استقرار تیم بازرسی برای بررسی نحوه هزینه‌کرد تدوین برنامه پنج‌ساله سوم،اظهار کرد:استقرار تیم بازرسی در معاونت برنامه‌ریزی روند دور از ذهنی نیست، تیم بازرسی هر بار در یک بخش شهرداری برای بازرسی تخصصی قرار می‌گیرد، حضور آن‌ها ارتباطی با هزینه‌هایی که برای تدوین بودجه شده ندارد.

اشرفی گفت: معمولا هزینه تدوین بعد از تصویب بودجه پرداخت می‌شود اما هزینه تدوین برنامه سوم قبل از تصویب به نگارندگان آن پرداخت شده است.بارها از تیم تدوین‌کننده خواستیم که در جلسات بررسی برنامه حضور پیدا کنند اما از آنجایی که دستمزدشان پرداخت شده بود، الزامی برای خود ندیدند که در این جلسات شرکت کنند.

برای اصلاح برنامه هیچ نیرویی از بیرون نگرفتیم و هزینه‌ای هم نکردیم.