۰ نفر

تشدید برخورد با تخلفات رانندگی و خودروهای دودزا تهران

۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۵
کد خبر: 320324
تشدید برخورد با تخلفات رانندگی و خودروهای دودزا تهران

رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح «طاهر» در معابر شهر از صبح امروز( 17 آذر) خبر داد و گفت: در این راستا با انواع تخلفات رانندگی و خودروهای آلاینده برخورد قانونی می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، سردار محمدرضا مهماندار افزود: یکی از محورهای اجرای طرح «طاهر» با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان، تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزایی است که در سطح شهر تردد می کنند.

وی ادامه داد: پلیس همچنین با مالکان خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و حرکات مارپیچ شوند رفتاری قاطعانه دارد.

به گفته سردار مهماندار، در راستای طرح« طاهر» و از صبح امروز( 17 آذر) با اشخاصی که در خودروهایی خود امنیت اخلاقی را خدشه‌دار کنند نیز مطابق قانون برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خودروهایی که دارای پلاک مخدوش بوده یا فاقد پلاک باشند نیز مشمول طرح «طاهر» شده و علاوه بر توقف این وسایط نقلیه مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

 هر سال با شروع فصول سرد و افزایش آلودگی و پدیده وارونگی هوا تمهیداتی از سوی مسئولان شهری برای کنترل این وضع اتخاذ می شود که می توان اجرای طرح «طاهر» را در این راستا دانست.