۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سکوت معاون منابع انسانی شهردار در مقابل بازنشستگی باغبان پیر شهر!/ رسولی: قانون استثنا ندارد

۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱
کد خبر: 318683
سکوت معاون منابع انسانی شهردار در مقابل بازنشستگی باغبان پیر شهر!/ رسولی: قانون استثنا ندارد

نزدیک به سه هفته از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌گذرد اما مدیرعامل بازنشسته سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران قصد رفتن ندارد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان و همراهی مردم و شبکه‌های اجتماعی برای خاتمه دادن به کار بازنشستگان کشور، زمینه‌ای شد تا تعداد کمی بر مسند خودشان بمانند و اغلب بلاخره راهی خانه شوند. شهرداری تهران نیز از این قانون مستثنی نیست و باید با 44بازنشسته خود خداحافظی کند.

 در این بین علی محمد بختیاری با سابقه کار 46ساله در شهرداری تهران پرچم‌دار همه آن‌هاست. البته خود او  هنوز نتوانسته با بازنشستگی‌‍‌اش کنار بیاید و بعد از دو هفته از اجرایی شدن این قانون مانند گذشته بر سرکار مانده و در جلسات شهرداری و شورای شهر شرکت می‌کند. همین هفته پیش بود که اقتصادآنلاین با انتشار عکسی از حضورش در جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر از بی‌توجهی او به این قانون خبر داد.

حالا حسن رسولی، رییس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران و مامور ویژه شورای شهر برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان شهرداری در گفت‎‌وگویی به خبرنگار اقتصادآنلاین می‌گوید که این موضوع را در غالب تذکری به شیخ،معاون منابع انسانی شهرداری تهران اطلاع داده و تاکید کرده که قانون برای هیچکس استثنا ندارد اما شیخ به تذکر او پاسخی نداده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا معاون منابع انسانی شهرداری تهران بلاخره سکوت خود را می‌شکند و به این تذکر پاسخ می‌دهد یا نه!