۰ نفر

پایتخت‌نشینان 7میلیون بار با 110تماس گرفتند

۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۴۴
کد خبر: 314834
پایتخت‌نشینان 7میلیون بار با 110تماس گرفتند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برقراری 7 میلیون تماس با پلیس 110 پایتخت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: برخی از این تماس ها البته عملیاتی نبوده و مربوط به نهادهای دیگر است اما نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در نشست جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه مردم بیش از 10 هزار مراجعه حضوری به کلانتری های پایتخت از ابتدای امسال داشته اند گفت: پلیس از ارتباط مطلوب مردم با خود برای ایجاد آرامش آنان استفاده می کند.
وی از برخورد پلیس پایتخت با اخلاگران نظام اقتصادی کشور تجلیل کرد و افزود: ایجاد انضباط در بازار ارز و سکه یکی از اولویت های ناجا بود که در این زمینه دو نفر از اصلی ترین مخلان بازار دستگیر شده و امروز به دار مجازات آویخته شدند.
اشتری از تلاش موثر پلیس پایتخت برای برقراری نظم ترافیکی و امنیت شایسته در مراسم جاماندگان اربعین حسینی که با حضور بیش از 2 میلیون عزادار برگزار شد قدردانی کرد.
به گفته وی امروز تلاش های پلیس نتیجه لازم را داده و مردم پلیس را ملجا و پناه خود میدانند و با آن ارتباط خوبی دارند.
اشتری با اشاره به اولویت های ناجا در سالجاری، آموزش کارکنان با هدف ایجاد پلیس حرفه ای، ارتقای سامانه های کنترلی برای بهبود ترافیک و برخورد با خرده و عمده فروشان مواد مخدر را از جمله این اولویت ها ذکر کرد.
وی اضافه کرد: هیچ نقطه از سطح شهر تهران امروز ناامن نیست و فضا برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، معتادان متجاهر، اراذل و اوباش کاملا ناامن است.
اشتری تاکید کرد: ناجا آمادگی دارد تمامی معتادان متجاهر سطح کشور را در 48 ساعت جمع آوری و برای تعیین تکلیف و سیر مراحل لازم به نهادهای مسئول در این زمینه تحویل دهد.