۰ نفر

عضو پیشین شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

حذف هولوگرام هیجانی و ناشی‌گری بود/ انتقاد از دریافت خانه سازمانی توسط یک عضو شورا

۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۱۸
کد خبر: 312923
حذف هولوگرام هیجانی و ناشی‌گری بود/ انتقاد از دریافت خانه سازمانی توسط یک عضو شورا

به گفته عضو شورای چهارم شهر تهران، حذف ناگهانی هولوگرام هیجانی و از روی ناشی‌گری بود زیرا چنین پدیده‌ای که سالهاست در بدنه درآمدی مدیریت شهری وجود دارد را نمی‌شود به یکباره حذف کرد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمد حقانی درواکنش به مصوبه دیروز شورای شهر تهران مبنی بر بازگشت هولوگرام به شهرداری تهران به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: با احساسات نمی‌شود شهر را اداره کرد. وقتی کار به دست آدم ناشی میفتد، نتیجه‌اش می‌شود حذف ناگهانی هولوگرام از شهرداری که سالهاست از طریق آن ارتزاق کرده است.

وی ادامه داد: اگر قرار بود میزان اتکای شهرداری به درآمدناپایدار را کاهش دهیم باید با مطالعه و طی زمان‌بندی هر سال 10درصد درآمد را پایدار می‌کردیم، نه اینکه یکدفعه حذف کنیم و بعد از یکسال و خورده‌ای به سرخانه اولمان بازگردیم.

عضو شورای چهارم معتقد است که هرچند بسیاری از ظرفیت‌های شهر به فروش رفته اما هنوز هم راه‌هایی برای ایجاد درامد پایدار به ویژه از طریق بخش خصوصی وجود دارد.

او تاکید کرد که این اقدام هیجانی و بدون زمینه مطالعاتی بوده و حالا که باز هولوگرام به شهرداری بازگشته بسیار اهمیت دارد که فروش آن را به دست چه کسانی می‌سپارند، آیا آن‌ها پاک دست هستند یا نه؟

حقانی همچنین درباره دریافت یک خانه سازمانی توسط یکی از اعضای شورای پنجم، اظهار  کرد: سالهای گذشته هم از خانه و املاک شهرداری به اعضا و مدیران شهری خارج از چارچوب می‌بخشیدند و یک اتفاق جدید نیست اما اگر عضوی ادعایش مبارزه با فساد و رانت است نباید چنین خانه‌ای را قبول می‌کرده، قبل از اینکه عضو شورای شهر بشود کجا زندگی می‌کرده؟من با این روند موافق نیستم. حتی اگر قانونی هم باشد، یک عضو نباید آن را قبول کند.