۰ نفر

توصیه مدیرعامل مترو به دستفروشان و یک درخواست از مردم!

۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰
کد خبر: 311612
توصیه مدیرعامل مترو به دستفروشان و یک درخواست از مردم!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از شهروندان و مسافران مترو خواست که برای جلوگیری از زیاد شدن تعداد دستفروشان از آن‌ها خرید نکنند.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ فرنوش نوبخت درباره سرانجام ساماندهی دستفروشان مترو به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: به دلیل شرایط اقتصادی تعداد دستفروشان روز به روز بیشتر می‌شود، ما هم در حال تقابل هستیم اما مسافران باید خودشان کمک کنند.

وی ادامه داد: شهروندان نباید از دستفروشان خرید کنند، ما که نمی‌توانیم با آن‌ها برخورد انتظامی کنیم یا در هر واگن یک مامور بگذاریم. اگر مردم خرید نکنند، خود به خود تعدادشان کم می‌شود. ما اجازه ورود کیف بزرگ را نمی‌دهیم اما از کیفشان چراغ قوه و چسب درمیاورند و میفروشند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران معتقد است که اگر مردم در حل  این معضل مشارکت نداشته باشند، شرایط به همین شکل باقی خواهند ماند. مردم برای آرامش خودشان هم که شده با ما همکاری کنند. ما به تنهایی نمی‌توانیم دستفروشان را از سطح مترو جمع کنیم.

او در عین حال به دستفروشان مترو توصیه کرد که به این فعالیت ادامه ندهند زیرا وقت خودشان را تلف می‌کنند و هیچ درآمد پایداری برای آن‌ها به بار نخواهد آورد.

نوبخت همچنین درباره خرابی پله‌های برقی برخی از ایستگاه‌های مترو که مخاطبان اقتصادآنلاین اعلام کردند بودند، گفت: ما به طور منظم در حال مانیتورینگ 850پله برقی سطح ایستگاه‌های مترو هستیم و در صورت خرابی پله‌ای، سریعا تامین قطعه‌ می‌کنیم.