۰ نفر

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران مطرح کرد:

علت کار نکردن کارت بلیت حمل‌ونقل عمومی خبرنگاران در اتوبوس

۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۱۷
کد خبر: 295474
علت کار نکردن کارت بلیت حمل‌ونقل  عمومی خبرنگاران در اتوبوس

معاون شهردار تهران در خصوص کار نکردن کارت بلیت یک ساله حمل و نقل عمومی خبرنگاران در اتوبوس گفت: این طور نیست فقط در یک خط بود و مشکل را برطرف کردیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محسن پورسیدآقایی در پاسخ به این پرسش که برخی خبرنگاران معترض هستند که کارت بلیت یک ساله های حملو نقل عمومی که شهرداری تهران ارائه کرده است در مترو کار می کند ولی در اتوبوس خیر؟ گفت: نه اینطور نیست. این کارت بلیت ها ۲ منظوره است.

وی ادامه داد: در یکی از خطوط اتوبوس این کارت بلیت ها کار نمی کرد آن هم به دلیل این بود که سیستم کارت خوانی به روز نشده بود و در حال حاضر مشکل را برطرف کرده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که به تمام خبرنگارانی که ثبت‌نام کردند و آرم طرح ترافیک دریافت نکرده‌اند کارت بلیت یک ساله تعلق  می‌گیرد، گفت: ما سهمیه در نظر می‌گیریم و به خبرنگاران که آرم دریافت نکردند این خدمت داده می شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از 2 هزار آرم طرح ترافیک به خبرنگاران داده شده است، گفت: برای حدود 3 هزار خبرنگار کارت بلیت یکساله صادر می‌شود و با این کار تقریبا تمام خبرنگاران تحت پوشش قرار می‌گیرند. 

وی با تاکید بر این موضوع که این کارت‌ها در پارکومترها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد گفت: این کارت‌ها فقط برای اتوبوس و مترو در نظر گرفته شده است.