۰ نفر

توضیح درباره ارسال پیامک به دارندگان طرح ترافیک

۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰
کد خبر: 288704
توضیح درباره ارسال پیامک به دارندگان طرح ترافیک

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص پیامک‌های ارسال شده طی روزهای گذشته به دارندگان طرح ترافیک سالیانه توضیح داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی پیرحسین‌لو با اشاره به پیامک‌های ارسال شده از طریق سامانه مای تهران به دارندگان طرح ترافیک سالیانه اظهار کرد: پیامک‌ها به طور کلی برای بدهکاران طرح ترافیک ارسال شده است.

وی تصریح کرد: دو نوع پیامک در روز های گذشته برای دارندگان طرح ترافیک سالیانه ارسال شده است، که به طور کلی بدهکار بودن آنها را اطلاع‌رسانی کرده است.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: در این پیامک‌ها در تاریخ مشخص بابت تردد غیرمجاز خودرو به فرد اطلاع‌رسانی شده است و در همین پیامک شماره پلاک خودرو که تردد غیرمجاز داشته است، اعلام شده است.

پیرحسین‌لو پس از ارسال این پیامک‌ها را اطلاع‌رسانی به شهروندان عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از جریمه شدن دارندگان طرح ترافیک سالیانه بوده است.

وی گفت: با توجه به این که در طرح ترافیک جدید تمامی فرایندها براساس سامانه مای تهران و به صورت هوشمند بوده و عامل انسانی کمترین دخالت را در روند کاری دارد، تمهیداتی نیز برای اعتراضات دارندگان طرح ترافیک سالیانه پیش بینی شده است.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: کسانی که پیامک دریافت کردند اگر شماره پلاک خودرویی که در خصوص آن اخطار بدهی دریافت کرده‌اند و خودرو متعلق به آنها نیست و یا این که قبلا با آن ارتباط داشته‌اند و الان ارتباط ندارد می‌توانند این پیامک‌ها را نادیده بگیرند، ضمن این که در صورت امکان و به هر نحوی که می‌توانند مالک خودروی قبلی را مطلع کنند.

وی بیان کرد: این اطلاع‌رسانی در راستای جلوگیری از جریمه شدن مضاعف خودروها است.

پیرحسین‌لو تصریح کرد: این پیامک‌ها علاوه بر همه خودروهایی که در سامانه مای تهران ثبت‌نام کرده‌اند و یا خودروهایی که در سامانه مای تهران ثبت‌نام نکرده‌اند اما در سوابق آنها شماره موبایل در ارتباط با پلاک خودرو وجود داشته است، هم ارسال شده است و هدف از این کار این است که حدالامکان بدهی خود را هرچه زودتر پرداخت کنند تا منجر به جریمه نشوند.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دارندگان طرح ترافیک سالیانه در صورتی که نسبت به پیامک‌های ارسالی اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه مای تهران نسبت به اعتراض خود اقدام کنند.