۰ نفر

بدهی‌های طرح ترافیک به صورت آنلاین محاسبه نمی‌شود

۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۸
کد خبر: 287296
بدهی‌های طرح ترافیک به صورت آنلاین محاسبه نمی‌شود

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بدهی‌های افرادی که در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده‌اند، به صورت آنلاین محاسبه نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، علی پیرحسینلو در پاسخ به این پرسش که برخی افراد که فراموش کرده‌اند، اعتبار لازم را در حساب شهروندی خود واریز کنند و پس از چند روز حساب خود را شارژ می‌کنند اما بدهی‌های گذشته از آنها کسر نمی‌شود، آیا احتمال جریمه شدن این افراد وجود دارد؟ گفت: بدهی‌ها به صورت آنلاین محاسبه نمی‌شود چه در مورد خبرنگاران و چه افرادی که به نحوی از طرح ترافیک استفاده می‌کنند.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ممکن است حساب شهروندی فردی به اندازه کافی شارژ نشده باشد و پس از چند روز این حساب را شارژ کند، به طور لحظه‌ای این بدهی از حساب فرد برداشت نمی‌شود، بلکه هر هفته یکبار محاسبه کلی انجام می‌شود و بدهی‌های گذشته کسر خواهد شد، افزود: اطلاعات دوربین‌ها طی دو مرحله آنالیز می‌شود؛ در مرحله نخست اطلاعات تخلیه شده قرائت شده و مواردی که در خصوص صحت پلاک شکی وجود دارد، عامل انسانی نیز این مورد را چک کرده و پس از اطمینان از دقیق بودن پلاک، اطلاعات برای سازمان فناوری اطلاعات ارسال می‌شود که این فرآیند چند روز طول می‌کشد و برای همین با تأخیر چند روزه هزینه‌های تردد از حساب شهروندی کسر می‌شود.