۰ نفر

شهردار منطقه 12خبر داد،

بازگشایی پیاده راه 17شهریور در چند فاز

۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 279594
بازگشایی پیاده راه 17شهریور در چند فاز

شهردار منطقه 12 از لزوم بازگشایی پیاده راه 17 شهریور در چند فاز خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پیمان محسنی در خصوص آخرین وضعیت پیاده راه 17 شهریور گفت: در کمیسیون عمران شورای شهر تهران جلسه‌ای با حضور نمایندگان شورا و کسبه برگزار شد و قرار شد کار کارشناسی در خصوص بازگشایی ضلع شمالی خیابان صفا تا میدان امام حسین (ع) انجام شود.

وی با بیان اینکه این آخرین دوره انجام کار کارشناسی در مورد سرانجام پیاده راه 17 شهریور است، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که نیمه شمالی خیابان صفا تا میدان امام حسین (ع) در فاز اول برای تردد اتوبوس‌ها و ون‌های حمل و نقل عمومی بازگشایی شود و بعد از آن در فازهای بعدی کل پیاده راه بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه در اطراف میدان امام حسین (ع) دو لاین وجود دارد که می‌توان یک لاین آن را برای تردد وسایل حمل و نقل عمومی در نظر گرفت، گفت: در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد از آنجایی که معتقد بودیم که بازگشایی معبر به صورت 100 درصد زمان بر و هزینه بر است.بنابراین باید در فازبندی این مهم را انجام دهیم.

محسنی گفت: کسبه و مردم از این پیاده راه راضی نیستند و از آنجایی که ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا رضایت مردم را کسب کنیم می‌بایست هر چه سریعتر فکری به حال بازگشایی این پیاده راه کرد.

وی با بیان اینکه لازم است که بازگشایی پیاده راه 17 شهریور در چند فاز انجام گیرد، تصریح کرد: ممکن است که پیاده راه 17 شهریور حتی پس از بازگشایی به مانند اول رونق نداشته باشد اما دقت داشته باشید که وجود ایستگاه مترو شهدا و امام حسین (ع) و همچنین چند خط اتوبوس و تاکسی در اطراف این پیاده راه، دسترسی مردم و کسبه به این راسته را افزایش می‌دهد.

شهردار منطقه 12 افزود: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا رضایت مردم منطقه و به خصوص کسبه که در چند سال اخیر از این پیاده راه ناراحت بودند برطرف شود و رضایت حداکثری آنها را فراهم کنیم.