۰ نفر

آماده نبودن زیرساخت‌های باغ کتاب تهران

۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵
کد خبر: 278587
آماده نبودن زیرساخت‌های باغ کتاب تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران در بازید از باغ کتاب گفت: اغ کتاب ظرفیت های بسیار خوبی برای آموزش کودکان و دانش آموزان وجود دارد .

به گزارش اقتصاد آنلاین ، معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی رییس شورا ی شهر تهران در بازدیدی از باغ کتاب اظهار داشت: باغ کتاب آخرین مرکز فرهنگی است که در پایان سال گذشته افتتاح شد و در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت. باید این محل  که بزرگ ترین مرکز تفریحی تهران است به مردم تهران و دیگر شهرها بیشتر معرفی  شود تا بتوانند از امکانان این مجموعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برای دومین بار است که به این مجموعه می آید  و از امکانان باغ کتاب بازدید داشته است گفت: در مجموعه باغ کتاب ظرفیت های بسیار خوبی برای آموزش کودکان و دانش آموزان وجود دارد.

رییس شورای شهر تهران افزود: پاتوق هایی که برای گفتگو و مطالعه برای جوانان در نظر گرفته شده است از امکانات مطلوب این مجموعه است که در حد استانداردهای جهانی و شاید بیشتر از استانداردهای جهانی باشد.

هاشمی ادامه داد: زیر ساخت های باغ کتاب تهران هنوز کامل نشده است که امیدواریم آقای افشانی، شهردار تهران، بیشتر به مسائل و هزینه های جاری این مجموعه بپردازند و این مجموعه رشد بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: بسیاری هنوز نمی دانند باغ کتاب تهران یکی از بزرگ ترین پردیس های پایتخت را دارد و باید برای معرفی بیشتر این مجموعه تلاش شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ساخت و ساز باغ کتاب تهران حدود 10 سال طول کشید و در انتها چیزی که افتتاح شد با طرح اولیه تفاوت بسیاری داشت گفت:  البته شاید طرح اولیه نتواند به اندازه کافی مخاطب جذب کند و در کل باید با آزمون و خطا شود تا بدانیم چه فعالیت هایی مخاطب بیشتری را جذب می کند.

با وسعتی که این مجموعه دارد و با توجه به اینکه در مجموعه فرهنگی اراضی عباس آباد قرار دارد، امکانات وسیعی در کنار آن مثل باغ موزه دفاع مقدس، کتابخانه ملی، موزه مرکز اسناد بانک مرکزی و ... قرار دارد که از جاذبه های گردشگری تهران هستند.