۰ نفر

جریمه رانندگان تاکسی متخلف

۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۶
کد خبر: 275953
جریمه رانندگان تاکسی متخلف

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برخورد و جریمه رانندگان تاکسی متخلف خبر داد و گفت: مسافران شکایت خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸ و یا از طریق گشت‌های نظارتی پیگیری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا قنادان با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی حق ندارند رقمی بیش از مصوبه شورای شهر تهران در خصوص کرایه‌ها دریافت کنند، اظهار کرد: سازمان  مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با رانندگان متخلفی که اقدام به دریافت کرایه اضافی کنند برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای مصوبه شورای شهر تهران در خصوص تعیین نرخ کرایه های تاکسی در سال 97 از صبح امروز، گشت‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی در سطح شهر و به ویژه پایانه‌ها تشدید شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود:  گشت‌های نظارتی سازمان در پایانه‌ها مستقر شده اند و مسافرانی که نسبت به دریافت کرایه اضافی توسط رانندگان گلایه و شکایت دارند می‌توانند موارد را به گشت‌های نظارتی اطلاع دهند.

قنادان خاطرنشان کرد: مسافران همچنین می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه 1888 به اطلاع بازرسان سازمان تاکسیرانی برسند و این در حالی است که مسافران باید شماره کد ماشین را نیز در اختیار بازرسان قرار دهند.

وی افزود: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد داشت و در صورت احزار تخلف آنها را جریمه خواهد کرد.